حضور شاعر طبسی در دیدار شاعران با رهبر انقلاب

حضور شاعر طبسی در دیدار شاعران با رهبر انقلاب

شاعر طبسی در دیدار شاعران با حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) حضور یافت و با تقدیم کتاب رستاخیز شن ها، نظر ایشان را درباره ادامه این جشنواره جویا شد که با استقبال رهبر معظم انقلاب همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛در این دیدار که چهارشنبه شب (٩ خرداد) و در شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در بیت رهبری برگزار شد، حمیدرضا نظری،شاعر برجسته ی شهرستان طبس و دبیر انجمن های ادبی خراسان جنوبی در دیدار خصوصی با حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، با تقدیم کتاب رستاخیز شن ها که در برگیرنده ی آثار برگزیدگان اولین جشنواره ی سراسری شعر با موضوع شکست آمریکا در صحرای طبس است، رهبر معظم انقلاب با خوانش مقدمه ی کتاب که به قلم حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد جواد زنجانی طبسی می باشد، از این شاعر جوان درباره ی ایشان سوال فرمودند؛ که نظری گفت: حجت الاسلام زنجانی طبسی، امام جمعه ی موقت و با دانش طبس هستند.

در ادامه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) درباره ی امام جمعه ی شهر سوال فرمودند؛ که این شاعر جوان به رحلت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان مقدم اشاره نمود و رهبری فرمودند؛ خداوند رحمتشان کند.

در ادامه حمیدرضا نظری برای بهبود وضعیت فرهنگی طبس، خواهان احداث مجتمع فرهنگی هنری در طبس شد و همچنین برای ادامه ی جشنواره ی سراسری شعر رستاخیز شن ها نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را جویا شد که با استقبال ایشان همراه بود.

در پایان رهبر معظم انقلاب از تلاش های فرهنگی این شاعر جوان تشکر نمودند.

علیرضا قزوه شاعر و رئیس مرکز آفرینش های حوزه ی هنری کشور در معرفی حمیدرضا نظری به رهبری عنوان داشت؛ نظری یکی از رباعی سرایان شاخص حال حاضر کشور است.

لازم به ذکر است؛که حمیدرضا نظری  علاوه بر سال ٩٧ در سال های ٩٢ و ٩٣ توفیق حضور در دیدار شعرا و فرهیختگان با رهبری را داشته و از کاندیداهای خوانش رباعی در حضور رهبری بوده است

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*