آخرین خبر :

جلسات غیرعلنی برای تصویب اصلاحات بودجه شهرداری

هفته گذشته و هفته جاری جلسات علنی شورای شهر بیرجند بدون حضور خبرنگاران برگزار شد . رئیس شورای شهر بیرجند در گفت وگو با خبرنگار ما بررسی اصلاحات و تفریغ بودجه شهرداری را عامل اصلی غیر علنی برگزار کردن این جلسات عنوان کرد و گفت: جلسه روز دوشنبه شورا نیز به همین موضوع اختصاص دارد که با حضور اعضای کمیسیون بودجه سعی می شود بودجه شهرداری برای سال جاری نهایی شود. دکتر تقی زاده با بیان اینکه پیش بینی می شود بودجه شهرداری از ۸۰ میلیارد تومان فراتر برود، افزود: هر چند این افزایش هنوز قطعی نشده ولی در این جلسات منابع تامین اعتبار این افزایش بودجه نیز پیشنهاد شده است.
وی به مهم ترین پروژه هایی که برای سال جاری شهر پیش بینی شده اشاره کرد و ادامه داد: بهره برداری از مجموعه فرهنگی شهرداری در خیابان صیاد شیرازی،اجرای آیلند و روکش آسفالت در خیابان های سطح شهر ، اتصال سه راه اسدی به پل موسی بن جعفر و تملک اراضی در مسیر تعریض و پیش بینی برای خرید قیر از جمله پروژه هایی است که برای سال جاری در بودجه پیش بینی شده است.
وی از ساماندهی ورودی و خروجی های شهر، ایجاد بازارچه رفاهی شهرداری، ایجاد بازار شیلات و اتمام پروژه جاده سلامت کمربندی پیامبر اعظم(ص) به عنوان دیگر پروژه های سال جاری شهرداری نام برد و بیان کرد:بازارچه های محلی،تشویق مردم برای ساخت و ساز،اوراق قرضه و اخذ تسهیلات از جمله منابع درآمدی شهرداری در سال جاری خواهند بود .
وی از اجرای فاز یک پارک جنگلی هم به عنوان یکی از پروژه های مهم سال جاری یاد کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*