اهدای رینگ بوکس به طبسی ها

بانویی از استان نایب قهرمان دو و میدانی شد
مریم اصغری در دومین مرحله لیگ طلایی دو و میدانی کشور در ماده پرش طول با رکورد ۵٫۴۷ مقام دوم را کسب کرد. او ۹ سانتیمتر رکورد قبلی خود را نیز بهبود بخشیده است.
دعوت «احمدی مقدم» به اردوی تیم ملی اسکیت
رئیس هیئت اسکیت استان از دعوت «احمدی مقدم» به اردوی تیم ملی اسکیت خبر داد. به گفته شبانی اسامی اسکیت بازان دعوت شده به اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل که در تست انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل موفق شدند اعلام شده و منتخبان به اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل دعوت شدند که یکی از آنها منیب احمدی مقدم می باشد.او ادامه داد با توجه به تایم های ثبت شده در بخش تایم تریل و دوئل توسط نفرات برتر ، مقایسه آنها با یکدیگر و با آخرین تایم های کسب شده در مسابقات جهانی و با بررسی کارشناسانه بر اساس اولویت افراد به اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل دعوت شدند. نفرات اعزامی به مسابقات هم در اردوی بعدی مشخص و اعلام می شوند.
اولین برد تیم والیبال سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در مسابقات جام رمضان
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: تیم والیبال سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند در مسابقات جام رمضان کارکنان دولت اولین برد خود را کسب کرد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدرضا قلاسی مود در محل مسابقات افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور ۸ تیم در ۲ گروه و در محل سالن اداره راهداران برگزار شد تیم سازمان در مقابل تیم اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با نتیجه ۲ بر صفر، برنده مسابقه شد. وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شادابی و نشاط، تجدید روحیه و آمادگی جسمانی در بین کارکنان دانست.
اهدای رینگ بوکس به طبسی ها
اولین حمایت موثر هیئت استان از هیئت بوکس شهرستان طبس اهدای رینگ بوکس بود.به گزارش امروز خراسان جنوبی، در اولین اقدام حمایتی هیئت استان از رشته ورزشی بوکس شهرستان طبس، رینگ بوکس با نظر مساعد رئیس هیات استان در آینده نزدیک به هیات شهرستان طبس اهدا خواهد شد. در جلسه معارفه علیرضا بیضی سرپرست هیئت بوکس شهرستان طبس که با حضور باقری، دبیر هیئت بوکس استان و رئیس اداره ورزش و جوانان در طبس برگزار شد از توسعه این ورزش حمایت و مقرر شد پس از جانمایی این موضوع محقق شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*