اخبار کوتاه استان/نصب ۱۲۵ پایه چراغ تزئینی در بیرجند

وزش باد شدید درخراسان جنوبی
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ، برای دو روز آینده در استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی کرد.نخعی  گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک طی امروز و فردا سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در بیشتر مناطق بویژه طبس و مناطق شرق استان خواهد شد. در این مدت اختلال درترددهای جاده ای دور از انتظار نیست. وی از کاهش موقتی دمای امروز خبرداد و افزود: دمای هوا امروز به صورت میانگین ۴ درجه کاهش می یابد که این کاهش دما در شهرهای قاین ، حاجی آباد، سربیشه و درمیان بیشتر است.
اجرای طرح پایش تب مالت دام در طبس
واکسیناسیون دام های سبک علیه تب مالت در شهرستان طبس بیش از ۹۰ درصد اثربخشی داشته است. رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس گفت: طرح پایش سرمی بروسلوز (تب مالت) دام های سبک با هدف بررسی میزان اثربخشی واکسیناسیون علیه این بیماری در شهرستان طبس اجرا شد.
هادیان با اشاره به اینکه بیماری تب مالت مشترک بین انسان و دام است، افزود: تمام دام های سبک نابالغ در شهرستان طبس تا اواخر تیرتحت پوشش این واکسیناسیون قرار می گیرند و در طول اجرای طرح واکسیناسیون ، اثربخشی آن پایش می شود.
تمدید حکم امام جمعه ارسک
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، برای مدت سه سال حکم حجت الاسلام استاد امام جمعه ارسک را تمدید کرد.
با تصویب شورای سیاست گذاری جمعه کشور و بنا به درخواست اهالی ارسک ، حکم حجت الاسلام استاد امام جمعه ارسک برای مدت سه سال دیگر تمدید شد.
نظافت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری شد
اصغر نظافت به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان‌جنوبی منصوب شد. طی حکمی از سوی استاندار خراسان‌جنوبی اصغر نظافت به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان‌جنوبی منصوب شد. در این حکم اظهار امیدواری شده است وی بتواند با توکل به خداوند متعال و استعانت از الطاف ویژه حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و سیاست‌های مدبرانه دولت تدبیر و امید، با برنامه‌ریزی دقیق و ارتباط مؤثر با دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین انجام سایر وظایف حساس و خطیر حوزه پدافند غیرعامل موفق و مؤید باشد.
نصب ۱۲۵ پایه چراغ تزئینی در بیرجند
۱۲۵ پایه چراغ در سطح شهر بیرجند نصب شد.معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: ۱۲۵  پایه چراغ در کارگاه خدمات شهری بدون هیچ هزینه ای تولید و نصب شد. خانزاد به صرفه جویی بیش از  ۲۷ میلیون تومان در ساخت این پایه چراغ ها اشاره کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*