اخبار کوتاه استان/مدارس استان، پذیرای فرهنگیان

هوا از امروز گرمتر می شود
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از افزایش نسبی دمای هوا در استان خبرداد و گفت: افزایش نسبی دمای هوا تا پایان هفته ادامه دارد و از امروز تا چهارشنبه هوا گرمتر خواهد شد.وی افزود: دمای هوا در این روزها به طور میانگین دو تا سه درجه افزایش می یابد.
شب بازار صنایع دستی در بشرویه
اولین شب بازار صنایع دستی شهرستان بشرویه راه اندازی شد. امیرسلیمانی رباطی مسئول نمایندگی شهرستان بشرویه گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با شهرداری بشرویه و صنعتگران فعال در حوزه صنایع دستی اولین شب بازار موقت صنایع دستی همزمان با عید فطر در پارک شهروند این شهرستان ایجاد شد.
مدارس استان، پذیرای فرهنگیان
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اختصاص ۲۵ آموزشگاه برای اسکان فرهنگیان در تابستان امسال خبر داد. علی مهدی‌نژاد با اشاره به اهم برنامه‌های اجرایی و فعالیت‌های آموزش و پرورش در تابستان امسال، افزود: ۹ پایگاه، ۲۵ آموزشگاه و ۲۱۶ کلاس درس با ۹۳ نفر عامل اجرایی کار خود را برای اسکان فرهنگیان در استان آغاز کردند.
بهره برداری از ۶۹ طرح کشاورزی استان
۶۹ طرح کشاورزی در آخرین روز از هفته جهاد کشاورزی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید. برای این طرح ها که در شهرستان های خوسف، طبس، سربیشه و سرایان به بهره برداری رسید بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه شد.
اطعام۸۰ هزار مددجوی امداد استان
رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ماه رمضان با همکاری خیران و مؤسسات خیریه ۸۰ هزار و ۸۷۷ پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت خراسان جنوبی توزیع‌شده است.
آموزش خط تخصصی لاتین و تذهیب در بیرجند
مسئول انجمن خوشنویسی استان گفت: خط تخصصی لاتین و هنر تذهیب برای اولین بار در انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی آموزش داده می شود. مهدی اسماعیلی مود افزود: دوره های تابستانی از اول تیر تا پایان مرداد برگزار خواهد شد که در آن دو نوع خط تحریری و قلم نی آموزش داده می شود.
نصب ۲۵ سازه جدید تبلیغاتی در بیرجند
۲۵ سازه جدید تبلیغاتی برای مناسبت های فرهنگی در شهر بیرجند نصب شد. خانزاد معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند با اعلام این خبر گفت: این سازه ها در کارگاه خدمات شهری شهرداری بیرجند از ضایعات فلزی شهر ساخته شده که با نصب آن تبلیغات داربستی از داخل شهر جمع آوری خواهد شد.
۱۶۰ پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت
علی نور محمدی رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۱۶۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در خراسان جنوبی تشکیل می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*