آخرین خبر :

اخبار کوتاه استان/دولت ۲۱ هزار تن گندم استان رامی خرد

خسارت سیل استان ۶۱ میلیارد تومان برآورد شد
سیل و تگرگ ۶۱ میلیارد تومان به محصولات باغی و زراعی و تأسیسات زیربنایی و روبنایی خسارت زد. میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به وقوع سیل و تگرگ از ۲۴ اردیبهشت به مدت ۴ روز در استان، خسارت وارد شده به بخش زراعی و باغی و دامی را ۳۸ میلیارد تومان و در بخش تأسیسات، ابنیه، راه ها و آب و برق ۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد.
صرفه جویی ۶۰۰ میلیونی در کارگاه بازآفرینی شهرداری
کارگاه بازآفرینی خدمات شهری شهرداری بیرجند تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان صرفه جویی اقتصادی برای شهرداری در پی داشته است.خانزاد معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: این کارگاه با هدف صرفه جویی اقتصادی از نیمه دوم سال ۹۴ با ۷ نیرو شروع به کار کرد که توانست تاکنون ۶۰۰ میلیون صرفه جویی اقتصادی برای شهرداری به ارمغان بیاورد.
آغاز بهسازی و احیای بافت تاریخی بشرویه
سرپرست پایگاه بافت تاریخی بشرویه از آغاز طرح ساماندهی، بهسازی و احیای پایین محله بافت تاریخی بشرویه خبر داد. کاظم شبنم زاده در بازدید از بافت تاریخی بشرویه افزود: پایین محله بافت تاریخی بشرویه یکی از ۴ محله تاریخی شهر بشرویه محسوب می شود و بر اساس شواهد موجود قدمت منازل و بناهای تاریخی آن مربوط به دوره قبل از صفوی است.
۶۹۷ روستای استان به اینترنت پرسرعت مجهز می شود
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: ۶۹۷ روستای خراسان جنوبی تا پایان سال جاری به شبکه اینترنت پر سرعت مجهز می شود. علی دلگیر گفت: با عقد قرارداد با بخش خصوصی موفق شدیم از دی ماه سال گذشته تاکنون ۴۱۳ روستای خراسان جنوبی را به اینترنت پر سرعت مجهز کنیم.
مدیر کل سیاسی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد
فرماندار سرایان مدیرکل سیاسی استانداری خراسان جنوبی شد. کریمی جایگزین علی جزندری در این پست شد. کریمی از جریان اعتدال است و سالها فرمانداری و شهرداری را در رزومه خود دارد.
دولت ۲۱ هزار تن گندم استان رامی خرد
هاشم ولی پور مطلق رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به پیش بینی خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سال جاری از کشاورزان استان، گفت: زمان خرید گندم تضمینی تا ۳۰ آذرماه امسال ادامه خواهد داشت.
موافقت اولیه تولید بنتونیت در فردوس صادر شد
رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: یک شرکت در شهرستان فردوس موفق به اخذ موافقت اولیه تولید بنتونیت قابل مصرف در خوراک دام، طیور و آبزیان در استان شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*