آخرین خبر :

اخبار کوتاه استان/آغاز مسابقات والیبال نشسته جام رمضان

مسابقات دارت بانوان در زیرکوه

مسابقه دارت دختران گرامیداشت ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت امام حسن(ع) در شهرستان زیرکوه برگزار شد. رئیس هیئت انجمن های ورزشی با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با شرکت ۲۰ دختر در شهر حاجی آباد برگزار شد. به گفتۀ علیزاده در این رقابت ها زهرا خلیلیان، نسرین نادی و راضیه نوروزی نژاد به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
پایان مسابقات پینگ پنگ خردسالان و نوجوانان بیرجند
مسابقات قهرمانی پینگ پنگ خردسالان و نوجوانان شهرستان بیرجند به مناسبت جام رمضان به اتمام رسید. مسئول برگزاری این مسابقات عنوان کرد: مسابقات خردسالان شهرستان بیرجند، بصورت دوره ای در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار و میلاد رمضانی و میثاق ولوی مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و مهدیار ایمانی و طاها سلیمانی مشترکاً سوم شدند. علیرضا عشقی ادامه داد: همچنین در مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نوجوانان که با حضور ۱۵ بازیکن برگزار شد پویا احراری و مصطفی طاهری اول و دوم، حسین یعقوب نژاد و علیرضا عباسپور فرد مشترکاً سوم شدند.
آغاز مسابقات والیبال نشسته جام رمضان
رقابت های جام رمضان والیبال نشسته استان با حضور سه تیم بیرجند الف، بیرجند ب و منتخب استان در سالن حجاب بیرجند آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی،
در اولین روز این رقابت ها دو تیم بیرجند الف و بیرجند ب با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت بیرجند ب با شکست سه بر دو بیرجند الف پیروز میدان شد. گفتنی است این رقابت ها به صورت دوره ای تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
اعطای تسهیلات به باشگاه های ورزشی زیرکوه
جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زیرکوه با حضور مهندس مصطفوی نیا معاون فرماندار، زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امید استان محمدکاظم ادیبیان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان و رئیس اداره ورزش وجوانان زیرکوه، رضایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و دیگر اعضای کمیته در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این جلسه با درخواست رئیس ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه و با موافقت مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان به باشگاه های ورزشی دارای مجوز این شهرستان تسهیلات اشتغالزایی و سرمایه در گردش اعطا خواهد شد.
مهتاب نوردی در بیرجند
همایش مهتاب نوردی در نیمه ماه مبارک رمضان، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با اعلام این خبر گفت: مهتاب نوردی در استان خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند پنجشنبه ۱۰ خرداد و در ارتفاعات باقران بیرجند برگزار شد. گنجی تصریح کرد: در این برنامه فرهنگی ۱۵۰ کوهنورد بیرجندی شرکت کردند. به گفتۀ وی مهتاب نوردی در بیرجند با همکاری هیئت کوهنوردی بیرجند، هیئت ورزش های همگانی و باشگاه قاف با هدف گردهمایی دوستانه کوهنوردان برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*