اخبار ورزشی استان/راه اندازی پیست موتور کراس بشرویه

اعزام نماینده استان به مسابقات هوایی
تنها نماینده استان با همت باشگاه هوایی ققنوس و با همکاری کمیته ورزش های هوایی هیئت انجمن های ورزشی استان به مسابقات هوایی مسافت آزاد کشوری اعزام شد. مسئول باشگاه هوایی ققنوس با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در استان کرمانشاه به مناسبت یادواره استاد مصطفی چمران برگزار می شود. هادی نیا افزود: در این مسابقات خلبان حیدر سالاری با سایر ورزشکاران منتخب کشور به رقابت خواهد پرداخت. به گفتۀ وی همچنین با همت کمیته ورزش های هوایی هیئت انجمن های ورزشی استان و در راستای شناخت بهتر مسئولان جهت شناسایی و ثبت سایت پروازی رسمی برای استان مسئولان هیئت انجمن های ورزشی استان و کمیته ورزش های هوایی از سایت هوایی دررود نیشابور بازدید کردند.
رقابت دونده‌های استان در مسابقات قهرمانی کشور
در مسابقات قهرمانی دوومیدانی قهرمانی کشور دونده‌های استان اعزام شدند. رئیس هیئت دو و میدانی استان عنوان کرد: مهدی آهویی، محمود سیف‌اللهی، محمد بابایی‌ترکمانی و حبیب حسینی در بخش آقایان این مسابقات به رقابت می پردازند. چاجی ادامه داد: فرزانه قاسمی، مریم‌السادات اصغری، سمیه نطقی‌مقدم، فرزانه قاسمی و بیتا طرمی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور شرکت کردند. وی خاطر نشان کرد: نخستین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور به میزبانی خراسان‌رضوی در شهر مشهد تا ۳۱ خرداد ادامه داد و رکوردهای ورودی این مسابقات در سهمیه ورزشکاران اعزامی به رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا لحاظ خواهد شد.

«زردست» قهرمان پینگ پنگ بانوان بیرجند شد
مسابقات پینگ پنگ جام رمضان بانوان نوجوان شهرستان، در سالن ورزشی شهید سرحدی بیرجند برگزار شد و فرانک زردست قهرمان این مسابقات شد. زهرا چهکندی‌نژاد، مسئول برگزاری این مسابقات با اعلام این خبر گفت : در این مسابقات عسل ایوبی نایب‌قهرمان شد و کوثر کفاش و ستایش کشهانی مقام سوم مشترک را بدست آوردند.
راه اندازی پیست موتور کراس بشرویه
پیست موتور کراس شهرستان بشرویه به همت فرمانداری، اداره ورزش وجوانان، هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی احداث و راه اندازی شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، قرار است همزمان با افتتاح این پیست اولین مسابقات موتور کراس استانی در روز جمعه ۱تیرماه به میزبانی شهرستان بشرویه برگزار شود. مساحت کل مجموعه ۹ هکتار است که ۳هکتار به پیست موتورکراس تخصیص داده شده و ۶هکتار نیز برای احداث پیست های رالی اتومبیل و پیست پرواز در سال آینده در نظر گرفته شده است.
قهرمانی تیم شهدای دیهوک در مسابقات فوتسال
تیم شهدای دیهوک قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان دیهوک یادواره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات فوتسال جام رمضان شهر دیهوک طبس یادواره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان که با شرکت ۹ تیم در ماه مبارک رمضان شروع شده بود با قهرمانی تیم شهدای دیهوک به پایان رسید. تیم جرثقیل رزم آزما مقام دوم و شهدای دانشجو مقام سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*