آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/برترین های رشته ایرانی زولا مشخص شدند

«نقنجی» قهرمان مسابقات فوتبال روی میز بیرجند
مسابقات فوتبال روی میز جام رمضان شهرستان بیرجند برگزار شد که در این مسابقات احسان نقنجی به مقام قهرمانی رسید. رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان با اعلام این خبر عنوان کرد: مسابقات فوتبال روی میز جام رمضان بین ۱۵ نفر شرکت کننده در رده سنی بزرگسالان و به صورت انفرادی و تک حذفی برگزارشد. علیزاده تصریح کرد: در بخش انفردای احسان نقنجی اول، مهدی نصرآبادی دوم و امید نوخاه و مسعود کلینی مشرکا سوم شدند. به گفتۀ وی همچنین از طرف کمیته برگزاری مسابقات ایوبی به عنوان مرد اخلاق و امید نوخاه به عنوان پدیده این مسابقات انتخاب شدند.
فینال رقابت های فوتسال بسیج بیرجند
رقابت های دور گروهی مسابقات فوتسال بسیج شهرستان بیرجند جام رمضان یادواره۲۰۰۰شهید استان خراسان جنوبی پایان یافت و گروه های برتر برای رقابت در مسابقات حذفی مشخص شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی در این دور از مسابقات ۱۷تیم در ۴گروه به صورت دوره ای حذفی در محل سالن۵ آذر مجموعه فرهنگی ورزشی جوانان بسیج شهرستان بیرجندبه رقابت پرداختند و تیم های راه یافته به دور حذفی مشخص شدند. از هر ۴ گروه ۲ تیم به این مرحله رسیدند و در مسابقات حذفی برنده مشخص می شود.
برترین های رشته ایرانی زولا مشخص شدند
با همت انجمن ورزش های رایانه ای برترین های رشته انفرادی زولا گرامیداشت ماه رمضان مشخص شدند. در این مسابقه محمد مولایی و طغیان عبدالهی نفرات اول و دوم و برای آموزش رایگان و اضافه شدن به تیم اصلی استان نیز انتخاب شدند.
بررسی ۱۰ طرح ورزش و جوانان برای دریافت وام
اولین جلسه کارگروه استانی صندوق کارآفرینی امید بر اساس شیوه نامه قرار داد عاملیت بین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید برگزار شد و ۱۰ طرح ارائه شده به این کارگروه با حضور اعضا مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش امروز خراسان جنوبی در این کارگروه مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان، معاونین اداره کل و زنگنه، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان شرکت داشتند.
«خرمشاد» داور بین المللی ووشو شد
وحید خرمشاد عنوان داوری بین المللی ووشو را در دوره بین المللی کشور ایتالیا کسب کرد.
رئیس هیئت ووشوی استان در این باره گفت: داوران ووشوی ایران آزمون بین المللی ایتالیا که تحت نظر فدراسیون جهانی برگزار شد را با موفقیت پشت سر گذاشتند. این آزمون در شهر پوردنونه ایتالیا و تحت نظارت، مدرسان مطرح فدراسیون جهانی ووشو برگزار شد. به گفتۀ خرمشاد در این دوره داوران کشورمان در رده آقایان و بانوان در این آزمون شرکت کردند و ۶ نفر درجات خود را ارتقا دادند ، ۸ نفر نیز موفق به دریافت درجه بین المللی شدند . در این بین وحید خرمشاد از خراسان جنوبی موفق به دریافت درجه بین المللی داوری ووشو در رشته ساندا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*