اخبار ورزشی استان/اعزام بانوان تکواندوکای نهبندان به مسابقات ملی

اعزام ووشوکاران به مسابقات کشوری
دو ووشوکار استان به مسابقات کشوری دانشجویان اعزام شدند. رئیس هیئت ووشوی استان با اعلام این خبر گفت: تیم ووشوی دانشجویان استان با دو سهمیه متشکل از محمدرضا بابائیان و مصطفی کاوسی به مربیگری استاد فلاحی نسب به مسابقات کشوری دانشجویان کشور اعزام شدند. خرمشاد افزود: این مسابقات طی دیروز و امروز در زاهدان برگزار می‌شود. به گفته وی نفرات منتخب این دوره از مسابقات به یونیورساد جهانی دانشجویان اعزام خواهند شد.
قضاوت داور بین المللی استان در کشور
داور بین المللی استان خراسان جنوبی در لیگ دسته یک کشوری قضاوت خواهد کرد.رئیس هیئت کشتی استان با بیان این مطلب گفت: کاظم عقیقی داور درجه دو بین المللی استان، مسابقات کشتی آزاد لیگ دسته یکم را قضاوت می کند. سروری تصریح کرد: این مسابقات در مشهد و ۳۱ خرداد ماه برگزار می شود.
اصغری به فینال مسابقات قهرمانی کشور رسید
رئیس هیئت دو و میدانی استان اعلام کرد: مریم السادات اصغری از خراسان جنوبی نفر ششم فینالیست های مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور بانوان در ۱۰۰ متر بامانع شده است. چاجی خاطر نشان کرد: حدنصاب حضور در بازی های آسیایی جاکارتا: ۱۳٫۶۰ ثانیه می باشد.
مدال برنز برای خلبان خراسان‌جنوبی
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: در سومین دوره از مسابقات قهرمانی پاراگلایدر کشور خلبان محمدحیدر سالاری با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد. علیزاده تصریح کرد: در سومین دوره از مسابقات قهرمانی پاراگلایدر آزاد کشوری یادواره شهید دکتر مصطفی چمران خلبان خراسان‌جنوبی از باشگاه ققنوس بیرجند در نخستین روز از این ماراتن ملی طی پروازی ۸۵ کیلومتری با کسب مدال برنز در جایگاه سوم رقابت‌ها ایستاد.
خانه دارت طبس افتتاح می‌شود
با حضور طلائی مقدم، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، مومنی، سرمربی تیم ملی جوانان و سایر مسئولان استان و شهرستان خانه دارت شهرستان طبس امروز افتتاح می شود.تقدیر از مقام آوران استانی و منطقه‌ای، تقدیر از حامیان این رشته، برگزاری مسابقات سه جانبه با شرکت تیم هایی از بیرجند و سمنان از دیگر برنامه هایی خواهد بود که در حاشیه این مراسم و همچنین در ۳۱ خرداد انجام می شود.
برگزاری دوره مربیگری بدمینتون با مدرس بین المللی
با حضور سید نادر شیخی، مدرس بین المللی یک دوره کلاس مربیگری درجه ۳ بدمینتون به میزبانی استان برگزار می شود.حمیدی، رئیس هیئت پینگ پنگ استان با اعلام این خبر گفت: در این دوره آموزشی که یکم لغایت پنجم خرداد ماه به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار می شود، زهرا چهاری از دبستان ندای علی چهکند و رضا طاهری از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، به عنوان نمایندگان استان شرکت خواهند کرد.
مشاور اجرایی مدیرکل منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان محمد حسین خسروی، مشاور اجرایی مدیرکل و سرپرست معاونت امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی منصوب شد.
اعزام بانوان تکواندوکای نهبندان به مسابقات ملی
رییس هیئت تکواندوی شهرستان طبس گفت: درسا بهرامی و ساجده صادقیان به مسابقات تکواندوی بانوان قهرمانی کشور اعزام شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی خالصه خرمدل، افزود: این مسابقات پنج شنبه و جمعه این هفته به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*