قهرمان والیبال جام رمضان در سرایان مشخص شد

«حلوان» قهرمان جام والیبال ساحلی طبس
اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی شهرستان طبس که با حضور ۱۵تیم و از اول ماه مبارک رمضان در مجتمع ساحلی امام علی ع روستای دشتغران طبس آغاز شده بود با قهرمانی تیم حلوان به پایان رسید. به گزارش امروز خراسان جنوبی در دیدار رده بندی دو تیم ذوالفقار و جهش ب مصاف هم رفتند که در پایان تیم جهش ب توانست با نتیجه ۲بر۱ تیم ذوالفقار را در یک بازی نزدیک شکست دهد و مقام سوم را از آن خود کند. درفینال این بازی ها‌ دو تیم جهش الف و حلوان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در این بازی پر هیجان تیم حلوان توانست تیم جهش الف را شکست داده و قهرمان اولین دوره مسابقات شود. بدین ترتیب تیم حلوان مقام اول و تیم های جهش الف وجهش ب به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند که به تیم های اول تا سوم به رسم یادبود جام قهرمانی و جوایزی نفیس اهدا شد.
قهرمان والیبال جام رمضان  در سرایان مشخص شد
تیم پارچه سرای حریم آیسک در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ ستاره شب بسطاق را شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات جام رمضان با حضور یازده تیم و از اول ماه مبارک در سالن ورزشی فجر بسطاق درحال برگزاری بود که با انجام سی ویک بازی به اتمام رسید. در مرحله گروهی تیم های ستاره شب بسطاق و مسافربری سرایان از گروه الف و پارچه سرای حریم آیسک و دهیاری بسطاق از گروه ب به مرحلی نیمه نهایی رسیدند. در این مرحله نیز تیم پارچه سرا با نتیجه سه بر یک مسافربری را شکست داد و فینالیست شد . در دیگر بازی ستاره شب سه بر یک دهیاری بسطاق را مغلوب و راهی فینال شد. در رده بندی نیز دهیاری سه بر صفر مسافربری را برد و مقام سوم را کسب کرد. اما در شب پایانی و در دیدار نهایی در یک بازی نزدیک پارچه سرای حریم سه بر دو ستاره شب را شکست داد و قهرمان مسابقات جام رمضان شهرستان سرایان شد.
الغدیر فاتح مسابقات فوتسال نوجوانان نهبندان
پرونده مسابقات فوتسال نوجوانان جام رمضان با برتری تیم الغدیر بسته شد و تیم های کفش تک و علوی شوسف به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند. به گزارش امروز خراسان جنوبی این مسابقات که  از ۷ خرداد ماه ۹۷ با حضور ۸ تیم ورزشی در سالن امامت برگزار شد پس از انجام ۱۶ بازی به کار خود خاتمه داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*