اخبار ورزشی استان/تیم های راه یافته به فینال مسابقات والیبال نشسته

آتش‌نشانی قهرمان جام والیبال کارگران
مسابقات قهرمانی والیبال «جام رمضان» کارگران شهرستان بیرجند به خط پایان رسید و آتش نشانی در سکوی اول این رقابت ها ایستاد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این مسابقات حدود ۱۲ تیم شرکت داشتند که در فینال این دوره از رقابت‌ها تیم آتش‌نشانی با نتیجه ۲ بر ۱ از سد والیبال کویرتایر گذشت و برسکوی قهرمانی ایستاد. تیم کویرتایر هم به نایب‌قهرمانی رسید. والیبال بیمارستان میلاد بیرجند مقام سوم مسابقات «جام رمضان» را از آن خود کرد و تیم اداره تعاون نیز در جایگاه چهارم رقابت‌ها قرار گرفت.
تیم های راه یافته به فینال مسابقات والیبال نشسته
دو تیم بیرجند الف و ب در رقابت های جام رمضان به فینال مسابقات والیبال نشسته راه یافتند.به گزارش امروز خراسان جنوبی، در ادامه مسابقات والیبال نشسته جام رمضان بیرجند دو تیم بیرجند الف ومنتخب جوانان بیرجند در رقابت های نیمه نهایی با یکدیگر رقابت کردند که تیم بیرجند الف ۳بر۲ از سد منتخب جوانان گذشت. همچنین در دومین بازی تیم بیرجند ب توانست با نتیجه ۳ بر یک منتخب جوانان بیرجند را از پیش رو بردارد و به فینال راه پیدا کند. فینال این مسابقات چهارشنبه ۲۴ خردادماه در سالن ۲۲بهمن واقع در بلوار شهید ناصری بیرجند برگزار می شود.
برترین های مسابقات فوتبال روی میز معرفی شدند
مسابقات فوتبال روی میز جوانان جام رمضان و بزرگداشت «روزجهانی قدس» با حضور۱۲ نفر بین شرکت کنندگان در رده سنی جوانان برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی در بخش انفرادی این مسابقات امید یوسفی، مصطفی سلیمانی و امیر مهدی زارعی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
اولین دوره مسابقات تراکتور سواری در خوسف
اولین دوره مسابقات تراکتور سواری در روستای اصغریه در ۴۰کیلومتری خوسف مرکز شهرستان برگزار می‌شود. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که اکثر جمعیت این شهرستان در روستاها ساکن هنستند هدف ما برگزاری هر چه بیشتر مسابقات و ایجاد نشاط در روستاها می باشد. فاطمه چهکندی نژاد افزود: در حاشیه این جشنواره مسابقات چوب کشی و تیراندازی با تیروکمان سنتی هم برگزار خواهد شد. وی از برنامه ریزی برگزاری لیگ مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی جام روستا در شهرستان خوسف خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تجربیات سال گذشته در خصوص برگزاری لیگ فوتبال ساحلی جام روستا در سال جاری این مسابقات با برنامه ریزی در دو بخش شهرستان برگزار می شود.
مسابقات دارت جام رمضان برگزار شد
مسابقات دارت دوبل تیمی جام رمضان با همت هیئت انجمن های ورزشی شهرستان بیرجند و با همکاری کمیته دارت شهرستان بیرجند در محل خانه دارت دکتر گنجی برگزار شد. رئیس کمیته دارت استان با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات حدود ۵۰ دارتر شرکت کردند. فاطمه یوسفی افزود: این مسابقات به صورت آزاد و دوبل در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد. رقابت بخش دوبل آن به این شکل بود که یک دارتر حرفه ای و یک دارتر نیمه حرفه ای هم تیم بودند. به گفتۀ وی در بخش آقایان علیرضا فروتن و مجتبی حق پذیر، مهدی خادم و عدنان خسروی و جواد زیدری و علی اصغر زیدری به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند. وی ادامه داد: در بخش بانوان هم مسابقات در سالن جدید ویژه بانوان برگزار شد و با توجه به استقبال زیاد بانوان مسابقات به طول انجامید و مقرر شد بازی فینال و رده بندی امروز ادامه پیدا کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*