اخبار حوادث استان/دستگیری گروه تروریستی در استان و تکذیبیه

دستگیری گروه تروریستی در استان و تکذیبیه
مأموران نیروی انتظامی خراسان جنوبی موفق به انهدام یک گروهک تروریستی شدند که قصد عملیات خرابکارانه در شب های قدر را داشتند. به گزارش مهر، در این عملیات سه نفر از اعضای این گروهک توسط تکاوران پلیس دستگیر و از آن‌ها مقادیری مواد منفجره کشف و ضبط شده است.اعضای این گروهک تروریستی قصد داشتند در شب‌های قدر عملیات‌های خرابکارانه‌ای را انجام دهند که با اشراف اطلاعاتی پلیس و دستگیری ۳ عضو این گروهک، ناکام ماندند. در حالی که این خبر در رسانه های مختلف منتشر شده بود فرمانداری نهبندان این خبر را تکذیب کرد. ماشاءا… کریمان فرماندار نهبندان در اطلاعیه‌ای که در پایگاه اینترنتی فرمانداری این شهرستان منتشر شده، تصریح کرده است: فضاسازی رسانه ای طی روزهای اخیر پیرامون تحرکات یک گروه تروریستی در شهرستان نهبندان ، غیرواقعی بوده و صحت ندارد.
موج کلاهبرداری تلفنی در خراسان جنوبی
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از رواج کلاهبرداری های تلفنی در استان خبر داد و گفت: ۸۰ درصد کلاهبرداران از استان‌های دیگر هستند.سرهنگ غلامرضا حسینی افزود : طی روزهای اخیر موجی در زمینه‌ کلاهبرداری تلفنی در استان دیده شده است. وی با بیان اینکه کلاهبرداران از برندهای خاصی استفاده می‌کنند، اظهار کرد: این افراد در مناسبت‌های خاص از عنوان‌های مختلف استفاده می‌کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند. حسینی اظهار کرد: همچنین این افراد با پیامک‌هایی حاوی «شما برنده برتر ما هستید»، «از برنامه زنده تماس می‌گیریم و شما جزو ۱۴ نفر برتر سفر کربلا هستید» اعتماد افراد را جلب می‌کنند. وی بیان کرد: بسیاری از افراد با وجود هشدارهای پلیس و آگاهی داشتن از کلاهبرداری های تلفنی، به سمت عابر رفته و تمام فرآیندها را انجام می‌دهند.
خودروی سرقتی در کمتر از دو ساعت
کشف شد
فرمانده انتظامی استان از کشف خودروی پژو ۴۰۵ که در شهرستان بیرجند سرقت شده بود در کمتر از دو ساعت خبر داد. سردار” مجید شجاع “اظهار داشت: ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح دیروز یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در خیابان غفاری شهرستان بیرجند توسط سارقان به سرقت رفت که بلافاصله پیگیری موضوع و تلاش در جهت دستگیری سارقان آغاز شد.
کشف ۳۲۷ کیلوگرم تریاک
در خراسان جنوبی
فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۲۷ کیلوگرم تریاک طی چهار مرحله عملیات در خراسان جنوبی خبر داد. سردار “مجید شجاع” اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی استان طی چهار فقره عملیات ۳۲۷ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر کشف کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*