پیامک

باسلام به شهردار محترم  الهیه ۷ پنج ماه شده تابلو ندارد رسیدگی کنید.
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۸:۵۲:۳۱ خوانده نشده
۲
با سلام خدمت عزیزان پلیس راه استان،خواهشمندم در پلیس راهها و یا گشت های مستقر در جاده نسبت به کامیون های حمل بار فله بدون لبه یا اتاق مناسب کمی حساس تر باشید!امروز تو مسیر قاین بیرجند چند کیلومتر پشت سر تریلر حمل سنگ آهن بودم،لبه نداشت،فقط سنگ میریخت،چند ماه پیش شیشه ماشینم همینجا شکست!
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۲:۲۰:۵۳ خوانده شده خیر
۳
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۱:۲۰:۴۷ خوانده شده خیر
۴
لطفا به ناجا بفرمایید در کدام شورا ترافیک جلو هر اداره سرعت مصوب شده غیر استاندارد بزارن.که خیابان ارتش هر ردز شاهد یک تصادم باخواسته از پشت هستیم.
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۱:۲۰:۲۷ خوانده شده خیر
۵
سلام سه چهارسال پیش مصاحبه ای با دو نفر از اهالی رحیم آباد انجام شد که میان سال بودنند و هم اکنون در بین ما نیستند و با دلی از حسرت و اندوه دنیا را ترک کردنند و هنوز هم قدمی برای این روستای در دل شهربرداشته نشد خدا رحم کند به حال ما و….. در پشگاه خداوند متعال
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۱:۱۶:۲۰ خوانده شده خیر
۶
باسلام.درود خدا برشما حافظان فرهنگ که با گزارش” شبی با منقلیها” واقعیتها را بازگو میکنید.
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۱:۱۵:۲۷ خوانده شده خیر
۷
سلام.از روزنامه وزین امروز خراسان جنوبی خواهشمندیم یک نفر را مامور پیگیری پیامهایمان بکند،شهرداری قبلا جواب پیامها در ستون پیام امروز روزنامه را میداد، گویا دیگر نظر مردم برایشان مهم نیست.شورای محترم شهرفراموش نکنند همین مردم در انتخابات به آنهارای داده اند،مثلا پارک کودک وفضای سبز سایت اداری راکه استاندار مردمی ومحترم کلنگ زنی کردند چه شد؟کی افتتاح میشود؟
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۰:۲۶:۴۸ خوانده شده خیر
۸
سلام.چرا شهرداری در خصوص فضای سبز سایت اداری شفاف سازی نمی کند.؟
آیاصحت دارد که زمین بین محبت۵و۷ تاجلوی مسجد اساسا برای ساخت پارک است؟ آیا زمین بین کارخانه بهکف و بیمارستان تامین اجتماعی پارک میشود؟
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۰:۱۵:۵۸ خوانده شده خیر
۹
درخصوص رانت خواری هم دوستان به اثبات برسانند بعد صحبت بکنند این توهین بزرگی هست
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۷:۲۰ خوانده شده خیر
۱۰
سلام خراسان امروز چه زیبا بود که بی طرف حرفی را که عضو محترم شورای شهر زدند را مینوشتید چونکه توهین به ساکنان بود حال از مراجع پیگیری میکیم
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۰۹:۵۹:۳۹ خوانده شده خیر
۱۱
با سلام
ریاست محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خوسف و شورای و دهیاری محترم روستای کلاته ملک خواهشمندیم نسبت به زیرسازی، جدول کشی و آسفالت خیابان های شهرک کلاته ملک که برخی از اهالی آن یکسال و بعضی بیشتراز ۲سال است سکونت دارند اقدام فرماید.
با تشکر جمعی از اهالی شهرک

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*