آخرین خبر :

۴۳ متکدی روز برات شناسایی شدند

 

۴۳ متکدی امروز در آرامستان بیرجند جمع آوری و به مرکز نگهداری متکدیان منتقل شدند.
معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: این متکدیان پس از جمع آوری با دو دستگاه مینی بوس به مرکز نگهداری متکدیان منتقل شدند.
حسن خانزاد با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس اسکان موقت متکدیان نیز در آرامستان تا پایان وقت اداری مستقر است ، افزود: طرح جمع آوری متکدیان امروز با همکاری نیروی انتظامی از ساعت ۵ صبح شروع و در قالب ۶ گروه مستقر در آرامستان اجرا شده است.وی گفت: تمامی افرادی که در روز برات در مزار شهدا اقدام به تکدی گری نمودند پس از جمع آوری، برای ساماندهی آنان اقدام شد.مسئول مرکز ساماندهی متکدیان بیرجند با بیان اینکه سال گذشته در روز برات ۴۶ متدکی با یک تن مواد خوراکی دستگیر شدند گفت: امسال نیز طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان در روز برات انجام می‎شود. پیش از روز برات ،مسئول مرکز ساماندهی متکدیان بیرجند گفته بود : طرح ضربتی جمع آوری متدکیان در روز برات در بیرجند انجام می‌شود.منصوره امیرآبادی با بیان اینکه برای متکدیانی که سابقه تکدی‌گری داشته باشند پرونده قضایی تشکیل می‌شود افزود: سال گذشته بیش از ۹۰ درصد متکدیان طرح ساماندهی از شهرستانها و روستاهای اطراف بیرجند بودند.
وی گفت: در طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان در روز برات اگر افرادی در بین متکدیان جمع‌آوری شده حضور داشته باشند که سالهای قبل ساماندهی شده بودند با تشکیل پرونده به مراحع قضایی معرفی می‌شوند.
مسئول مرکز ساماندهی متکدیان بیرجند افزود: سال ۹۴ تعداد ۱۲۱ متکدی با دو تن مواد خوراکی و سال گذشته ۴۶ متکدی با یک تن مواد خوراکی در روز برات جمع‌آوری شدند. امیرآبادی بیان کرد: طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان تا پایان مراسم این روز اجرا و افراد با دو دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه اتوبوس اسکان موقت برای ساماندهی به مرکز منتقل می‌شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*