همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در قاین

بوکسورهای استان در مسابقات قهرمانی ملی
بوکسورهای خراسان‌جنوبی برای کسب مدال رنگی و ملی‌پوش شدن در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور یافتند. این مسابقات ملی با شرکت حدود ۱۵۰ بوکسور کشور از روز گذشته به میزبانی شهر قم آغاز و به مدت شش ‌روز ادامه می‌یابد. ابوالفضل چهکندی‌نژاد، علیرضا محمدی و مهدی حیدری با سرپرستی و مربیگری علی علیزاده نماینده‌های خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی هستند و برای کسب مدال‌های رنگی روی رینگ رقابت‌ها می‌روند.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در قاین
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته کارو کارگر و جوان ، با حضور مردم شهرستان قاینات، به همت اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش های همگانی، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، فرمانداری شهرستان، سمن پیشگامان تندرستی و نشاط، شهرداری و شورای شهر قاین و شرکت فولاد قاینات برپاشد.
دراین مراسم از ۹۵ کارگر و کارفرمای نمونه و جوان شهرستان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد و هدایایی به قید قرعه از جمله دو دستگاه دوچرخه و لوازم ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شد.

تجلیل از اساتید حوزه آموزش ورزش و جوانان استان
جلسه تجلیل از اساتید حوزه آموزش اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم، برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، روزگذشته و به مناسبت فرار رسیدن روز معلم، از اساتیدی که در حوزه آموزش این اداره کل همکاری داشته اند تجلیل شد.
در این مراسم محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ضمن تبریک فرارسیدن روز معلم، از اساتیدی که در سال گذشته با حوزه آموزش این اداره کل همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد و خواستار ادامه این همکاری ها در طول سال آتی شد.

نقش ورزش در نشاط نسل آینده
نشاط اجتماعی خانواده‌ها در گرو سلامت روحی و جسمی دختران، زنان و مادران بوده و برای دستیابی به آن بایستی این قشر از جامعه ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند.رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، در خصوص نقش ورزش در نشاط اجتماعی زنان عنوان کرد: ورزش و تفریح یکی از ارکان سلامتی افرادی است که مسئولیت سنگین تربیت نسل آینده جامعه را برعهده دارند، بر همین اساس اهمیت ‌دادن به مباحث بانوان در واقع ارزش نهادن به سلامت خانواده و جامعه است. سیده اعظم اسلامی افزود: در این راستا به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان آنان و جهت توسعه ورزش همگانی و ایجاد سلامت و نشاط اجتماعی، به مناسبت اعیاد شعبانیه همایش ورزش صبحگاهی در بین بانوان شهرستان بیرجند برگزار می شود.  وی ادامه داد: این برنامه امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۶:۳۰ صبح در پارک وحدت واقع در خیابان پاسداران (میدان قدس)، با همکاری هیات همگانی استان و شهرستان بیرجند برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*