نماینده ولی فقیه در استان در همایش «رسم هجرت» عنوان کرد: صحنه های جهادی؛ مظهر رویش

صحنه های جهادی به کوری چشم دشمنان خالی نشده است و این رویش ها ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیروز در همایش «رسم هجرت» به حضور جوانان در زمان جنگ که در روستاها حضور یافته بودند و به مردم خدمات رسانی می کردند اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری خدمات جوانان را در قالب بسیج سازندگی و چه بسیج به عنوان عام ساماندهی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه به کوری دشمنان صحنه های جهادی خالی نشده است و این رویش ها ادامه دارد، تصریح کرد: دشمن این خاصیت را دارد که به افکار عمومی آسیب بزند. جبهه دشمن از جریاناتی که نامادری هستند، پشتیبانی می‌کند.
او با بیان اینکه دشمن از اسلام سوء استفاده های زیادی کرده است، یادآور شد: دشمن چهره های خشن و دور از انسانیت و اسلامیت را تعبیه می کند و به جان انسانها می اندازد، تا چهره اسلام را در افکار جهانی  وحشی نشان دهد.
وی با بیان اینکه دشمن از یک شگرد، بهره های زیادی می برد، افزود: ما باید در مقابل دشمن حواسمان جمع باشد و در جهت بازسازی آنچه از دست می دهیم جاسازی کنیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر مردم سالاری که به عنوان حق قطعی مردم است سر از دموکراسی غربی درآورد از آن بترسید، گفت: امروز نسل‌های سوم و چهارم انقلاب به ما امید می‌دهند و در جبهه های دشمن با شگردهای پلکانی که دارند آثار شکست دیده می‌شود.
ویادامه داد : خداوند در قرآن کریم حق را با ظاهر زیبا و باطن عمیق معرفی کرده است.وی با بیان اینکه باطل در ذات خودش ماندنی نیست و رفتنی است، افزود: ما باید در صحنه میدانی به یک نکته کارآمد آگاه باشیم و مکر و حیله پلکانی دشمن را بخوانیم که در طول تاریخ بوده و اکنون نیز هست.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: حق تا هنگامی که در دست اهلش باشد و به آن اعتقاد داشته باشند و عمل کنند، ظاهر و باطن آن حق است و شکست ناپذیر. آنچه اتفاق می افتد خلاف این است و یک شگردی است که حق در دست نااهلان قرار می گیرد و شکست می خورد، البته حق شکست نمی‌خورد، بلکه جبهه آن شکست می خورد و این همان است که امام خمینی (ره) فرمودند” نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد”.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در زمان معاصر انقلاب ما اسلامی است، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر، افزود: انقلاب ما بر اساس عدل است و رهبر آن عالم، آگاه و بصیر است.
وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی افراد زیادی پای انقلاب ایستادند، افزود: دشمن از ترور شهید مطهری گرفته تا ۱۷ هزار شهید انقلاب اسلامی و همچنین جنگ نابرابری که بر ما تحمیل کرد، انواع بهره برداری‌ها را کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: در گستره کشورهای اسلامی که انگیزه اسلام را دارند، ایجاد داعش و صحنه های بین المللی را به عنوان یک اتفاق نبینید بلکه به عنوان یک پروژه دشمن به آنها نگاه کنید. لذا تنها چیزی که می تواند پروژه دشمن را خنثی کند، بصیرت، هوشیاری و آگاهی است.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در صحنه‌های مختلف ریزش زیاد بوده است، اما رویش هم داشتیم، گفت: پیش از هر چیز باید شگرد دشمن را بشناسیم، بصیرت افزایی کنیم و نگذاریم این انقلاب که اسلام ناب است به دست نااهلان بیفتد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اسلام را از دست کسانی که اصیل و فرزند اسلام هستند، نمی‌توان گرفت، گفت: در جبهه نظامی  وقتی دشمن می دانست که این سنگر، سنگر بسیجی است، یقین داشت که نمی تواند نفوذ کند و جبهه های فرهنگی، سازندگی و اقتصادی نیز این‌گونه است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا با هزینه های میلیاردی که به تعبیر خودش کرده است باید از منطقه برود، افزود: رویش جوانان در صحنه های انقلاب نشانه های پیروزی ما است و روز به روز پیشرفت خواهد کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*