مدیران صمٌ بکمٌ مروج الشریعه :مدیران استان تعهدی برای حل مشکل اشتغال ندارند

امروز خراسان جنوبی_ کاظمی فرد
مدیران استان در جلسات با مسئولان کشوری از مشکلات استان نمی گویند و صم بکم می نشینند. استاندار خراسان جنوبی در جلسه مشترک اشتغال و کمیسیون هماهنگی استان انتقادات صریحی از مدیران دستگاه های اجرایی استان مطرح کرد.مروج الشریعه به موضوعات و مشکلات قانونی که در سطح مدیران کشور وجود دارد اشاره کرد و گفت؛ وقتی یک مدیر کشوری به استان سفر می کند هیچ مدیر استانی مشکلات را  بیان نمی کند و همه صم و بکم می مانند؛ مدیران استان شنوندگان خوبی هستند.
مروج الشریعه با اشاره به مشکلات مطرح شده چند واحد تولیدی شهرستان های استان از مسئولان خواست هر چه سریعتر از واحدهای تولیدی بازدید و مشکلات آنان را برطرف کنند.
وی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی ۶ نرخ تسهیلات وجود دارد، افزود: بانک ها تمام همت و تلاش خود را در جهت تسهیلات تولید و اشتغال بکار بگیرند و از سخت گیری های بی مورد خودداری کنند.
استاندار با انتقاد از مدیران استان اظهار کرد: مدیران هیچ تعهد لازم برای حل مشکلات تولید و اشتغال ندارند که جای تاسف دارد.
وی عنوان کرد؛تولید کنندگان باید قبل از راه اندازی طرح های تولیدی تمام مشکلات، تسهیلات، فروش و غیره یک واحد تولیدی را در نظر بگیرند. مروج الشریعه با اشاره به تعهد۸ هزار و ۲۲۵ نفر اشتغال در ۲۱ دستگاه اجرای استان در سال ۹۷، گفت: این تعداد تعهد در دستگاه ها قابل اجرا نیست، باید بازنگری شود و از منابع داخل و منابع استانی برای اشتغال استفاده شود.
وی با اشاره به آمار تسهیلات بانک های استان افزود: بانک های استان نمره خوبی در پرداخت تسهیلات ندارند که جای تأسف است.
وی از مسئولان اقتصادی استان خواست تا بازدید از شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی را در دستور کار قرار دهند.
استاندار با اشاره به برگزاری جلسات اشتغال عنوان کرد: این جلسات باید یک خروجی در جهت حل مشکلات اشتغال و تولید در استان داشته باشد.
وی با بیان اینکه مسئولان مسائل اشتغال استان را جدی پیگیری کنند، افزود: نباید مشکلات فقط از طرف استاندار و نمایندگان پیگیری شود بلکه تک تک مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند و برای مشکلات عزم جدی داشته باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*