آخرین خبر :

شاهد فدک قهرمان مسابقات هندبال سرایان شد

اعزام ورزشکار پاورلیفتینگ سرایانی به روسیه
سید حمید ساعدی ورزشکار سرایانی به مسابقات پاورلیفتینگ (تک پرس) در کشور روسیه اعزام شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی به نقل از سرپرست اداره ورزش و جوانان سرایان ورزشکار شایسته سرایانی به مسابقات جهانی روسیه اعزام شد. راضیه رمضانی افزود: سید حمید ساعدی پس از کسب مقام دومی در مسابقات قهرمانی کشور صبح روز گذشته به مسابقات جهانی اعزام شد. وی تصریح کرد: ساعدی در پاورلیفتینگ رشته تک پرس وزن ۶۷ کیلوگرم پس از درخشش در مسابقات استانی و حضور در مسابقات کشوری در سال ۹۶ و کسب عنوان دومی جواز حضور در مسابقات روسیه را کسب کرد. به گفتۀ وی مسابقات با شرکت ۲۲ کشور و ۲۰۰۰نفر ورزشکار به مدت ۶ روز در شهر مسکو برگزار خواهد شد.

شاهد فدک قهرمان مسابقات هندبال سرایان شد
شاهد فدک قهرمان اولین دوره مسابقات هندبال دختران مدارس ابتدایی شهرستان سرایان شد. مسابقات هندبال مدارس ابتدایی با هدف سلامتی و ترویج فرهنگ ورزش هندبال در بین دختران ابتدایی شهرستان سرایان با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت هندبال و آموزش و پرورش شهرستان سرایان در سالن شهیدان رحیمی برگزار شد. مدارس فدک، آزادگان، پیروزی و دانش در این مسابقات حضور داشتند که در پایان مدرسه شاهد فدک، مدرسه دانش، مدرسه پیروزی و مدرسه آزادگان صاحب رتبه های اول تا چهارم شدند.

رقابت دختران نوجوان در مسابقات هندبال
مسابقات هندبال دختران نوجوان به مناسبت هفته جوان در سالن امین زاده قاین برگزار شد.مسابقات هندبال دختران نوجوان به مناسبت هفته جوان با شرکت ۸ تیم از آموزشگاه های شهرستان برگزار شد و در پایان تیم های حضرت زینب(س)، فرهنگیان و رهروان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

بانوان استان به مسابقات دارت رنکینگ منطقه ۲ رسیدند
بانوان خراسان‌جنوبی در نخستین دوره مسابقات رنکینگ و قهرمانی دارت منطقه ۲ کشور شرکت می کنند. در این مسابقات منطقه‌ای حدود ۸۰ بانوی دارتر استان‌های خراسان‌شمالی، گلستان، خراسان‌جنوبی، سمنان و خراسان‌رضوی با یکدیگر به رقابت می پردازند. آتنا بیگمی، مریم عرفانیان، فاطمه یوسفی، طیبه تقوی، فاطمه‌زهرا عرب، مائده عطایی، طاهره محمدی، زهرا رجبی، لیلا جلالی، حمیده گل‌مکانی، اعظم بیضایی، آسیه ملکی و شیما کیانوش اعضای تیم دارتر خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی دارت رنکینگ منطقه ۲ کشور هستند. این دوره از مسابقات به میزبانی خراسان‌رضوی در خانه دارت مشهد برگزار می‌شود.

نشست مسئولان کاراته در زیرکوه
روز گذشته اولین جلسه هیات کاراته شهرستان زیرکوه با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس هیئت کاراته شهرستان و جمعی از مربیان در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.این جلسه به منظور سازماندهی چارت  هیئت شهرستان ، تدوین و برنامه ریزی تقویم اجرایی هیئت در سال جاری و برنامه ریزی برای برگزاری اولین دوره مسابقات قهرماتی استانی کاراته آزاد بانوان سبک کیوکوشین بایاکورن برگزار شد. محمد کاظم ادیبیان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه با بیان اینکه یکی از رشته های ورزشی توانمند شهرستان زیرکوه ، رشته کاراته می باشد، گفت: با بوجود آمدن بستر مناسب شاهد قهرمانان بسیاری در سطوح کشوری و بین المللی خواهیم بود. وی افزود: این جلسه با هدف پیشرفت هیئت کاراته شهرستان و گسترش آن به سایر شهرهای شهرستان برگزار شد.

«نمونه آینده سازان» برنده والیبال قاین شد
مسابقات والیبال رده سنی نوجوانان باهمت هیئت والیبال شهرستان و انجمن والیبال آموزشگاه ها با حضور ۵تیم ۴ و ۵ اردیبهشت برگزار شد. در پایان تیم های نمونه آینده سازان، شاهد ابرار و تهامی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*