آخرین خبر :

سرمقاله/خودزنی های تمام نشدنی…!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فردmohammadraeifard@yahoo.com
اسرائیل و عربستان به مرحله استراتژیک و بسیارمهمی از اتحاد بر علیه ایران نزدیک شده اند و بسیاری از کشورهای عربی به قراردادی نوشته و نانوشته برعلیه منافع کشورمان کمربندهای شان را محکم کرده اند.
پیرمرد پر از حاشیه و زرد موی و گزافه گویی که رئیس جمهوری آمریکا می نامیم اش طی یکی دو هفته آینده و با توجه به مدارک و شواهد موجود از برجام خارج خواهد شد و از دست اتحادیه اروپا که اصرار بر ماندن در برجام را دارند هم کاری برنمی آید و در نهایت آنان هم با توجه به نفوذ و قدرت اقتصادی آمریکا و منافع ملی خودشان نیز خارج خواهند شد.
کره شمالی نیز که برای برخی الگوی بسیار ارزشمندی تلقی می شد بادکنک ضد امپریالیستی اش ترکید و راه تعامل را برگزید و احتمالا در دهه بعد پای درجای پای کره جنوبی برای توسعه خواهد گذاشت!!
شرایط زیاد به نفع ما رقم نمی خورد و باید درانتظار تندبادهای ناشی از اتحادی جهانی برعلیه خودمان باشیم.
جامعه امروز کشورمان با یک دهه قبل بسیار توفیر دارد، افکار عمومی ما در موج ناامیدی دست و پا می زند و اعتماد عمومی تخریب و تضعیف شده است.
چندروزقبل پس از سخنرانی دکتر ظریف در یکی از دانشگاههای کشور او و خودروی او توسط جمعی مورد هجمه و تخریب قرار می گیرد و شعارهای ساختارشکنانه برعلیه او و دولت سرداده می شود.
برخی اتفاقات و اعمال انجام شده بعضی چهره های تندرو با تز برخی کشورها نشان از اتفاقاتی دارد که در مجموعه حرافی ها و سخنرانی های نتانیاهو در زمان نشان دادن دهها کیلو مدرک برعلیه ایران بسیار تعجب برانگیز می نماید، شاید باید نفوذیهایی را که رگ گردن می ترکانند و ریشه امید و اعتماد عمومی را میخشکانند به زیر سوال برد، آنانی که باید در محضر تاریخ پاسخگو باشند…!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*