«رضایی» برنده مسابقات دوچرخه سواری بیرجند شد

حضور امجد خان مربی بین المللی اسکواش در استان
ابر اساس توافقات فی مابین دو استان خراسان جنوبی و استان تهران ، امجد خان مربی نام آشنای اسکواش به مدت یک هفته میهمان استان می باشد.امجد خان در دوران ورزشکاری خود عضو تیم ملی اسکواش پاکستان بود و دارای رنکینگ ۱۱ دنیا می باشد و مربی سابق تیم ملی پاکستان و مربی اسبق تیم های ملی ایران بود و برای انتقال تجربیات ارزنده اش به بیرجند آمده است.وی تا ۱۲ اردیبهشت در کورت اسکواش مجموعه ولایت بیرجند، برنامه های تمرینی ویژه بازیکنان و مربیان اسکواش را خواهد داشت .
اعزام تیم انجمن هوایی استان به گلستان و مازندران
تیم اعزامی انجمن هوایی خراسان جنوبی در دو اردوی تمرین پروازی در استان های گلستان و مازندران حضور خواهد یافت.در این اردو ها که ۱۰ لغایت ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود، سمیه زنگویی، تهمینه کیانی، رضا هادی نیا، محمدسالاری، میثم کیانی، علی یاحقی، مهدی زابلی، سعید شفیعی و احمد آزاد به سرپرستی مهدی هادی نیا و مربیگری استاد فیضی از خراسان جنوبی حضور خواهند داشت.
پیاده روی هفته سلامت در سرایان
همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در سرایان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش همگانی و مرکز بهداشت و درمان در آخرین روز از هفته سلامت با حضور بیش از ۷۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد. شرکت کنندگان مسیر سه کیلومتری میدان بسیج به سمت سالن ورزشی ملت را پیمودند. در انتهای مسیر نیز با برنامه های متنوع از جمله اجرای نمایش طنز و قرعه کشی بین تمامی شرکت کنندگان و اهدای جوایز نفیس این برنامه به پایان رسید.
«رضایی» برنده مسابقات دوچرخه سواری بیرجند شد
دوچرخه سواران بیرجندی برای انتخابی تیم استان ، در رشته سرعت با یکدیگر به رقابت پرداختند و رضایی برنده این دوره از مسابقات شد.به گزارش امروز خراسان جنوبی و به نقل از طباطبایی رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان بیرجند، مسابقه دوچرخه سواری ۴ کیلومتر سرعت شهرستان بیرجند انتخابی مسابقات استانی در محل استادیوم ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند با شرکت ۱۰ دوچرخه سوار برگزار شد. وی افزود: دراین دوره از مسابقات محمد رضایی، ابوالفضل براتی و مسلم مهرپویا به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند. به گفتۀ وی نفرات برتر در مسابقات قهرمانی استان که ۱۴ اردیبشهت ماه در بیرجند برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.
افتتاح سالن چند منظوره دبیرستان آیسک
طی مراسمی با حضور امام جمعه ومسئولان شهر آیسک و خیران مؤسسه مرتضوی مشهد سالن چندمنظوره و نمازخانه دبیرستان شهید علمدار آیسک افتتاح شد.سالن چند منظوره و نمازخانه دبیرستان شهید علمدار آیسک با زیر بنای ۸۰متر مربع وهزینه ۸۰میلیون تومان احداث و تجهیز شده است. ۳۰میلیون تومان از هزینه این پروژه توسط خانواده مرحوم ابوالقاسم صفاران از مشهدوبقیه توسط آموزش و پرورش سرایان تامین و پرداخت شده است. دبیرستان پسرانه شهید علمدار آیسک ۱۱۰دانش آموز دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*