در مسابقات جهانی تیراندازی کره‌جنوبی خدمتی در تفنگ بادی ۱۰۰ متر از صعود بازماند/ تلاش خدمتی برای کسب مقام در تفنگ سه وضعیت

در مسابقات قهرمانی جهانی تیراندازی کره جنوبی “نجمه خدمتی” ملی‌پوش خراسان‌جنوبی در رقابت‌های تفنگ بادی ۱۰۰ متر صاحب رتبه هفتاد و یکم شد و برای کسب مدال رنگی در تفنگ سه وضعیت تلاش می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات قهرمانی تیراندازی جهانی بانوی خراسان‌جنوبی هماورد ۱۰۰ ورزشکار برتر دنیا شد.

  “نجمه خدمتی” تیرانداز ملی‌پوش اخلاق‌مدار و پرافتخار خراسان‌جنوبی به همراه ۲۷ ورزشکار جمهوری اسلامی ایران در این ماراتن جهانی از اول تا دهم اردیبهشت‌ماه جاری برای کسب مدا‌ل‌های رنگی به مصاف ۸۷۵ ورزشکار برتر از ۷۰ کشور دنیا در رشته‌های تفنگ بادی و تفنگ سه وضعیت می‌روند.

“خدمتی” در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ۱۰۰ متر سیبل رقابت‌ها را نشانه رفت که با کسب ۶۱۸ امتیاز در بین ۱۰۰ بانوی ورزشکار بنام جهان در جایگاه ۷۱ دنیا قرار گرفت.

زهرا هاشمی از جمهوری اسلامی ایران با کسب ۶۲۳.۳ امتیاز رتبه ۳۵ تیراندازی با تفنگ ۱۰۰ متر جهان را به دست آورد و الهه احمدی دیگر بانوی تیرانداز کشورمان نیز با کسب ۶۶۲.۱ امتیاز ۴۸ جهان شد و تیراندازان چین و کره‌جنوبی رتبه‌های اول تا سوم دور مقدماتی را از آن خود کردند.

“خدمتی” بانوی خراسان‌جنوبی به نمایندگی از کشورمان هفتم اردیبهشت جاری در رشته تفنگ سه وضعیت مسابقات جهانی تیراندازی چانگ‌وون کره‌جنوبی هماورد برترین‌های جهان می‌شود.

 گفتنی‌ است؛ “خدمتی ” در بیست و هشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۵ در گوانگ‌ژو کره‌جنوبی نخستین مدال طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد و پس از کسب پنج مدال انفرادی و تیمی به عضویت فیزو درآمد و پس از کاندیدا شدن برای کمیته‌های مختلف این نهاد در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان در چین تایپه عضو اصلی دو کمیته دانشجویان و برابری جنسیتی فیزو شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*