تنها متقاضی اجرای طرح مهم بیرجند، قربانی مصوبه جدید سرمایه گذار تفکیک زباله پرید

شورای شهر بیرجند ۱۶دی پارسال، مصوبه ای داشت که بر اساس آن از شهرداری خواسته شده بود با قید فوریت برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ تا مقصد اقدام کند.
بعد ۴ماه از مصوبه شورا
در حالیکه نزدیک به ۴ماه از وضع این مصوبه می گذرد سرنوشت آن همچنان نامشخص است.حسنی صفت رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورا ی شهر بیرجند می گوید: برای اجرای این مصوبه تاکنون در عمل اتفاقی نیفتاده و اقدامی صورت نگرفته است.
کسی در مزایده شرکت نکرد
معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند هم در این باره توضیح می دهد: مصوبه شورای شهر این بود که در صورتی که شهرداری طی ۳ماه گذشته مزایده ای برگزار نکرده، ابتدا برای  برگزاری مزایده اقدام و برنده مزایده را برای طی مراحل قانونی به شورا معرفی کند برای اجرا، آگهی مزایده را در سه نوبت در روزنامه درج کردیم اما متأسفانه هیچکس در آن شرکت نکرد . ما هم نتیجه را به شورا اعلام کرده ایم.
تماس بی نتیجه با پیمانکار قبلی
مهندس خانزاد می گوید: حتی پیمانکار قبلی هم  در مزایده شرکت نکرد و تماس ما هم با او بی نتیجه بود.وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال بررسی نقاط ضعف و قوت کار هستیم، ادامه می دهد : به لحاظ حقوقی نیز بررسی هایی در حال انجام است و به جمع بندی هایی هم رسیده ایم و پیگیر دریافت نظرات بازرسی  استان هستیم تا وقتی نتیجه پیگیری ها را به شورا ارئه می دهیم کمترین ایراد ممکن را داشته باشد.با توجه به اهمیت تفکیک به دلیل  ارتباط این طرح  با بهداشت و سلامت شهروندان تأخیر بیش از پیش در اجرای این طرح به نفع مردم نیست و لکه سیاه است بر شهرتی که بیرجند به عنوان  شهر پاک دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*