برگزاری همایش پیاده روی کودکان در بشرویه

مسابقات اسپوکس دانش آموزی
امروز خراسان جنوبی- أنوشه
کارگاه آموزشی و مسابقات نمادین اسپوکس دانش آموزی برگزار شد.کارگاه آموزشی و مسابقات نمادین اسپوکس دانش آموزی روستایی ویژه ۱۶۰ دانش آموز روستایی در مدرسه امام علی(ع) شهرستان سربیشه برگزار شد. همچنین مسابقات طناب کشی، اسپوکس و فوتبال روی میز ویژه ۱۸۰ دانش آموز حاضر در اردوی یک روزه در روستای رزگ شهرستان بیرجند برگزار شد.
مسابقات دارت مادر- دختری در بیرجند
مسابقات دارت ویژه مادر و دختر در مجتمع آموزشی علامه حلی دختران دوره اول شهرستان بیرجند برگزار شد. رئیس کمیته دارت استان با بیان این مطلب گفت: این مسابقات با حضور ۷۵ مادر و دختر برگزار شده است. فاطمه یوسفی تصریح کرد: فاطمه خراشادی زاده و دخترش قهرمان شدند، کوثر بخشی و مادرش نایب قهرمانی را به دست آوردند، همچنین هدیه زهرا ارباب پور و مادرش و زهرا توانایی و مادرش مشترکا سوم شدند.
برگزاری دومین مسابقات فوتبال روی میز استان
در راستای تعیین وظایف کاری و عدم تداخل فعالیت ها کمیته فوتبال روی میز استان مواردی را تصویب کرد که از جمله آنها برگزاری دومین مسابقات آزاد استان در شهرستان سربیشه در تاریخ دهم تیر ماه است. بنا به درخواست اعضای تیم لیگ دسته اول استان مصوب شد پس از تأمین اعتبار یک میز طرح فایربال خریداری شود و کمیته فوتبال روی میز موظف شد آیین نامه مسابقات فوتبال روی میز خود را تنظیم و در جهت توسعه دارت در ادارات و خانواده ها تلاش کند.
قضاوت داوران استان درلیگ برتر فوتبال ساحلی کشور
دو داور از استان خراسان جنوبی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور سوت خواهند زد. ابوالفضل داوطلب دیدارتیم های شهرداری بندرعباس و ملوان بندرگز و محمدعلینژاد دیدار تیم های ایفااردکان و پیام کویر اردکان را قضاوت خواهند کرد.
برگزاری همایش پیاده روی کودکان در بشرویه
همابش پیاده روی کودکان همراه با جشنواره بازی های همگانی در شهرستان بشرویه به مناسبت روز روابط عمومی برگزار شد. در این جشنواره نونهالان مسیر مهد تا پارک شهروند را پیاده روی و در مسابقات فرهنگی ورزشی شامل داژبال، هفت سنگ، روپایی، طناب کشی، طناب زنی، انداختن توپ در سبد، دارت، یک قل دوقل، خط بازی و بادکردن بادکنک شرکت کردند. در پایان به تمامی نونهالان هدایایی از طرف هیئت ورزش های همگانی تقدیم شد. همچنین جشنواره بازی های همگانی جهت والدین در محل سالن شهید مفتح برگزار شد.
برگزاری طرح استعدادیابی رشته تکواندو
طرح استعدادیابی رشته تکواندو در شهرستان قاین برگزار شد. این برنامه به همت هیئت تکواندو و همکاری اداره ورزش و جوانان و کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش ویژه پیش دبستانی ها و دانش آموزان برگزار شد.
مسابقات چهار جانبه والیبال بانوان
به مناسبت بزرگداشت فردوسی
مسابقات چهار جانبه والیبال بانوان شهرستان قاین به مناسبت گرامیداشت روز شاعربزرگ پارسی فردوسی با برگزاری مسابقات ۴ جانبه در سالن غدیر برگزار شد و پس انجام ۶ دیدار به صورت دوره ای به ترتیب تیم های شهرداری نیمبلوک، تیم رها اسپرت الف و پرستاران مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*