امروز خراسان جنوبی – کاتب مردم باید به صورت خودجوش به خرید کالای خارجی نه بگویند و خرید تولید داخلی را افتخار بدانند. نماینده شورای اسلامی استان در شورای عالی استان ها بر لزوم حمایت هر چه بیشتر مسئولین از تولید کنندگان ایرانی تأکید کرد. حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده و تحقق این امر، نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسئولین است. عضو شورای اسلامی شهر فردوس افزود: باید خرید کالاهای ایرانی به یک فرهنگ تبدیل شود و شرایطی فراهم شود و کیفیت تولیدات داخلی به حدی افزایش یابد که خانواده های ایرانی به استفاده از کالاهای ایرانی افتخار کنند.وی افزود: باید استفاده از کالای ایرانی به یک پرستیژ اجتماعی تبدیل شود و مردم با افتخار در فروشگاه ها بدنبال تولیدات داخلی و خرید آن باشند و به صورت خودجوش به کالاهای خارجی نه بگویند، تا ضمن افزایش اقتدار ملی، موضوع اقتصاد مقاومتی هم تحقق یابد و وابستگی به خارج نیز محدود شود. نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان ها در ادامه به بحث مشکلات مردم و واحدهای تولیدی در حوزه امور مالیاتی استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت: همانطور که از مردم انتظار داریم کالای ایرانی بخرند و حمایت کنند، مسئولان و بویژه مدیران امور مالیاتی هم باید از تولیدکنندگان ایرانی و استانی حمایت و از سخت گیری و اعمال فشار به واحدهای تولیدی و صنفی خودداری کنند. اکبری افزود: در هر جلسه ای که با حضور تولیدکنندگان و اصناف برگزار می شود اولین اعتراض به سخت گیری و فشار بیش از حد ادارات و کارشناسان امور مالیاتی به آنها است که باعث دلسردی و کاهش انگیزه شان شده است. وی گفت: اگر قرار است از کالای ایرانی حمایت شود باید قبل از آن، از تولید کنندگان ایرانی حمایت شود و موانع پیش روی آنها مرتفع شود تا بتوانند با خیال راحت به تولید و افزایش کیفیت و رقابت با تولید کنندگان خارجی بپردازند. عضو شورای اسلامی شهر فردوس در پایان از مدیر کل امور مالیاتی استان خواست تا نسبت به حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و اصناف سطح استان و شهرستان فردوس و بویژه آبگرم معدنی هلال فردوس و تعدیل سهم مالیات های شهرستان پیگیری های لازم انجام شود و حداکثر تعامل با تولیدکنندگان به عمل آید.

مردم باید به صورت خودجوش به خرید کالای خارجی نه بگویند و خرید تولید داخلی را افتخار بدانند.
نماینده شورای اسلامی استان در شورای عالی استان ها بر لزوم حمایت هر چه بیشتر مسئولین از تولید کنندگان ایرانی تأکید کرد.
حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده و تحقق این امر، نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسئولین است.
عضو شورای اسلامی شهر فردوس افزود: باید خرید کالاهای ایرانی به یک فرهنگ تبدیل شود و شرایطی فراهم شود و کیفیت تولیدات داخلی به حدی افزایش یابد که خانواده های ایرانی به استفاده از کالاهای ایرانی افتخار کنند.وی افزود: باید استفاده از کالای ایرانی به یک پرستیژ اجتماعی تبدیل شود و مردم با افتخار در فروشگاه ها بدنبال تولیدات داخلی و خرید آن باشند و به صورت خودجوش به کالاهای خارجی نه بگویند، تا ضمن افزایش اقتدار ملی، موضوع اقتصاد مقاومتی هم تحقق یابد و وابستگی به خارج نیز محدود شود.
نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان ها در ادامه به بحث مشکلات مردم و واحدهای تولیدی در حوزه امور مالیاتی استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت: همانطور که از مردم انتظار داریم کالای ایرانی بخرند و حمایت کنند، مسئولان و بویژه مدیران امور مالیاتی هم باید از تولیدکنندگان ایرانی و استانی حمایت و از سخت گیری و اعمال فشار به واحدهای تولیدی و صنفی خودداری کنند.
اکبری افزود: در هر جلسه ای که با حضور تولیدکنندگان و اصناف برگزار می شود اولین اعتراض به سخت گیری و فشار بیش از حد ادارات و کارشناسان امور مالیاتی به آنها است که باعث دلسردی و کاهش انگیزه شان شده است.
وی گفت: اگر قرار است از کالای ایرانی حمایت شود باید قبل از آن، از تولید کنندگان ایرانی حمایت شود و موانع پیش روی آنها مرتفع شود تا بتوانند با خیال راحت به تولید و افزایش کیفیت و رقابت با تولید کنندگان خارجی بپردازند.
عضو شورای اسلامی شهر فردوس در پایان از مدیر کل امور مالیاتی استان خواست تا نسبت به حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و اصناف سطح استان و شهرستان فردوس و بویژه آبگرم معدنی هلال فردوس و تعدیل سهم مالیات های شهرستان پیگیری های لازم انجام شود و حداکثر تعامل با تولیدکنندگان به عمل آید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*