اعزام بوکسورهای استان به مسابقات منطقه

دختران قهرمان دارت در مسابقات معلم
امروز خراسان جنوبی- أنوشه
برترین های مسابقات دارت گرامیداشت مقام معلم ویژه دانش آموزان دختر در شهرستان بیرجند معرفی شدند.این مسابقات در سالن سرو بیرجند بین مدارس شهرستان برگزار شد که آتنا بیگمی از مدرسه دکترگنجی قهرمان شد، مهدیه رضایی از مدرسه فرزانگان نائب قهرمان و هانیه اباذری و مطهره صادق پور از مدارس هنرستان رشد و دکتر گنجی مشترکا سوم شدند.
برادران علیزاده با نقره برگشتند
برادران علیزاده در مسابقات سه گانه نایب قهرمان شدند.در مسابقات کشوری سه گانه که از ۱۶ استان کشور در آن شرکت کرده بودند، تیم زنجان اول، خراسان جنوبی دوم و استان همدان سوم شدند. تیم سعید و مسعود علیزاده از خراسان جنوبی به نایب قهرمانی رسید.
حضور دومربی پینگ پنگ در دوره بین المللی
دو مربی پینگ پنگ استان خراسان جنوبی در دوره مربیگری بین المللی سطح یک فدراسیون جهانی در تهران حاضر شدند. مصطفی ابراهیم آبادی و امیدعباسپور فرد از بیرجند برای حضور در دوره مربیگری بین المللی سطح یک فدراسیون جهانی که از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت به میزبانی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می شود، اعزام شدند.
اعزام بوکسورهای استان به مسابقات منطقه ۵
بوکسورهای خراسان جنوبی و دو داور درجه یک استان در مسابقات بوکس منطقه ۵ کشور حضور می یابند.تیم بوکس استان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به همراه دو داور درجه یک، برای حضور در مسابقات بوکس منطقه ۵ کشور به کرمان اعزام شدند.
تجلیل از جانبازان ورزش قاینات
به مناسبت هفته جوان و روز جانباز از جانبازان ورزش قاینات تجلیل شد. با حضور قطبی رئیس اداره ورزش و جوانان، ترحمی معاونت اداره ، خداشناس رئیس اداره بنیاد شهید، گندمکار رئیس هیئت جانبازان ومعلولان از علی جمعه اصغر زاده کارمند جانباز اداره ورزش و جوانان و موسی اسماعیلی ورزشکار جانباز به مناسبت روز جانباز و هفته جوان تجلیل شد.
نقره مسابقات ملی موتورکراس بر گردن سینا
محمد سینا داشگر موتور سوار نوجوان  استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد و مقام دوم را بدست آورد. به گزارش امروز خراسان جنوبی به نقل از اسحاقی رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان سرایان، راند اول مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در سال ۹۷ به میزبانی تهران برگزار و محمد سینا داشگر تنها نماینده استان در این رقابت ها می باشد. به گفته وی پس از دعوت هیئت موتورسواری تایباد از تیم استان و همزمانی با مسابقات قهرمانی کشور، محمد سینا داشگر تنها نماینده استان در مسابقات قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد شرکت کرد.
توضیح درباره خبرهیات اسب سواری
در گزارش با عنوان اسب سواری استان زیر خط فقر که در صفحه ۷ روزنامه مورخ ۱۹/۲/۹۷ به چاپ رسیده است منظور مربی بین المللی سوارکاری امکانات هیات های سوارکاری در حد اصطبل بوده و به باشگاه های خصوصی ارتباطی ندارد. هرچند در این خبر نیز نامی از باشگاه های خصوصی برده نشده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*