آخرین خبر :

استان طلای مسابقات بومی و محلی شرق کشور را برد

برترین های کشتی نونهالان و خردسالان
امروز خراسان جنوبی- أنوشه
مسابقات کشتی نونهالان و خردسالان قهرمانی استان به میزبانی بیرجند، با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.رئیس هیئت کشتی استان با اعلام این خبر به امروز خراسان جنوبی گفت: نونهالان و خرد سالان  از تمام شهرستان های استان در مسابقه کشتی این رده سنی  شرکت کرده بودند. سروری بیان کرد: قاین، سربیشه و طبس به ترتیب تیم های اول تا سوم مسابقات نونهالان شدند. به گفتۀ وی همچنین سربیشه، قاین و طبس به ترتیب مقام های اول تا سوم تیم خردسالان را از آن خود کردند. وی به مسابقات کشتی فرنگی مرحله اول انتخابی تیم ملی بزرگسالان که در تهران برگزار شده بود هم اشاره کرد و گفت: جواد فراز فاروجی در وزن ۵۵ کیلوگرم  و ابوالفضل صاحبکاری در وزن ۸۲ کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم شدند و جواز حضور در مرحله نهایی اردوی تیم ملی را نیز کسب کردند.
مسابقات دارت جام اعجاز برگزار شد
مسابقات دارت جام اعجاز به مناسبت گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد. رئیس هیئت ورزش های همگانی استان با اعلام برگزاری این مسابقات عنوان کرد: رقابت های بخش بانوان با حضور ۱۲نفر بصورت گروهی و حذفی در محل خانه دارت شهرستان طبس برگزار شد. حسینی افزود: در نهایت آسیه ملکی، طاهره محمدی،  لیلا جلالی‌مجیدی و  صفیه جمشیدی به ترتیب مقام های اول تا چهارم را کسب کردند. وی افزود: مسابقات در بخش آقایان نیز با قهرمانی محمدرضا حمامیان به پایان رسید، حسین قدیمی، سجاد رجبی و حمیدرضا پناهی به ترتیب مقام های دوم تا چهارم را کسب کردند.

استان طلای مسابقات بومی و محلی شرق کشور را برد
تیم خراسان جنوبی در مسابقات بازی های بومی و محلی شرق کشور با کسب هشت امتیاز اول، خراسان رضوی پنج امتیاز دوم و زاهدان با سه امتیاز سوم شدند. رییس هیئت روستایی و بومی محلی استان در گفتگو با امروز خراسان جنوبی گفت: تیم هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی خراسان جنوبی کاپ قهرمانی مسابقات شرق کشور را که به میزبانی سبزوار برگزار شد از آن خود کرد. علی آبادی گفت: این مسابقات با شرکت پنج استان و سی شهرستان استان خراسان رضوی در مجموع ۷۵۰ ورزشکار در دو رشته هفت سنگ تیمی و چوب کشی وزن منفی هفتاد و منفی هشتاد به مدت سه روز برگزار شد. به گفتۀ وی در رشته هفت سنگ آقایان تیم خراسان جنوبی مدال طلا را از آن خود کرد، در رشته چوب کشی وزن کمتر از ۷۰ کیلوگرم، مصطفی لولو از خراسان جنوبی مدال نقره و در وزن کمتر از ۸۰ کیلوگرم نیز رضا آذین مدال طلا را کسب کردند.

معرفی قهرمان جام شهید «محسن احمدی »
مسابقات فوتسال جام شهید «محسن احمدی » زیرکوه با قهرمانی دهیاری شاهرخت به کار خود پایان داد. به گزارش امروز خراسان جنوبی و به نقل از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه در شب فینال این مسابقات تیم دهیاری شاهرخت توانست با نتیجه ۵ بر ۱  از سد دهیاری بارنجگان بگذرد و جام قهرمانی را در خانه نگه دارد. ادیبیان خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه این بازی ها با حضور خانواده شهید محسن احمدی برگزار و به رسم یاد بود به تیم های اول و دوم جوایزی اهدا و تیم گردان امام حسین(ع) به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

مادر و دخترهای برتر در رقابت های دوی امدادی
مادران و دختران دو و میدانی کار، به مناسبت اعیاد شعبانیه در رقابت های دوی امدادی با یکدیگر به رقابت پرداختند. به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و توسعه نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی، با همت هیات دو و میدانی و همکاری استانداری، برگزار شد. در این دوره از رقابت ها ۶۰ مادر و دختر با یکدیگر به رقابت پرداخته که هستی ضرغامی و مادرش مهدیه اعتصامی، ملیکا اسداللهی و مادرش عفت قلاسی و فاطمه الستی و مادرش طیبه ملائی قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*