استاندار: با قدرت از خیران مدرسه ساز حمایت می کنم

استاندار خراسان جنوبی با بیان با تمام قدرت از مجموعه خیرین به ویژه خیرین مدرسه‌ساز حمایت می کنم، گفت: برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز فرصت بسیار مغتنمی برای‌ جبران کسری‌های بخش آموزشی است.
محمد مهدی مروج الشریعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از بزرگترین زیبایی‌های جلوه مشارکت مردم خیرانی هستند که در قالب نهادهای خیر و برکت در استان خراسان جنوبی در حوزه‌های مختلف مسکن، سلامت و مؤسسات آموزشی حضور پیدا می‌کنند.
وی با تأکید بر اهمیت و ارزش مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی، گفت: خیران مدرسه‌ساز یکی از قدیمی‌ترین تشکل‌ها هستند که در کشور سابقه بسیار بالایی دارند.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در استان با تمام قدرت از مجموعه خیران به ویژه خیران مدرسه‌ساز حمایت خواهیم کرد، افزود: برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز فرصت بسیار مغتنمی برای‌ جبران کسری‌های بخش آموزشی و هم تشویق خیران برای ادامه این کار پر خیر و برکتشان است.
مروج الشریعه با بیان اینکه امیدواریم جشنواره خیرین مدرسه‌ساز باشکوه و پر برکت برای استان باشد، عنوان کرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه آموزشی و فرهنگی در جامعه است که باید به آن توجه ویژه شود.
استاندار خراسان جنوبی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان نیز درخواست کرده بود تا زمینه برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز به صورت ملی در استان خراسان جنوبی فراهم شود. او گفته بود از این مهم حمایت می کند چرا که زمینه ساز توسعه است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*