آخرین خبر :

اخبار ورزشی کوتاه استان/ مسابقات استانی کیوکوشین بانوان برگزار می شود

مسابقه مینی گلف با ۴۲ نفر در خوسف
مسابقه مینی گلف بمناسبت روز پاسدار در شهرستان خوسف برگزار شد. رئیس هیئت گلف استان با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و با همکاری هیئت گلف و فرماندهی بسیج سپاه شهرستان خوسف در زمین مینی گلف شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف با حضور معاون فرماندار، فرمانده بسیج سپاه و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان برگزار شد. مریم بهدانی افزود: بیش از ۴۲ نفر شرکت کننده در این مسابقه شرکت کردند که در پایان علی نوفرستی، جواد زنگوئی و حسن رافئی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

برگزاری اولین مسابقات باشگاهی پارکور استان
مسابقات باشگاهی آکادمی بیر پارکور در شهرستان بیرجند برگزار شد. رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان گفت: برای اولین بار در سال ۹۷ مسابقات استانی پارکور برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، علیزاده تصریح کرد: طبق تقویم ورزشی انجمن پارکور خراسان جنوبی اولین سری مسابقات درون باشگاهی آکادمی بیر پارکور به مناسبت مبعث و اعیاد شعبانیه در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال برگزار شد. به گفتۀ وی در رده سنی بالای ۱۵ سال سعید ابراهیمی، مهدی حسن زاده و علی یزدان پناه اول تا سوم شدند و در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز حسن هوشیار، امیر حسین براتی و علیرضا مودی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسابقات استانی کیوکوشین بانوان برگزار می شود
اولین دوره مسابقات استانی کاراته آزاد بانوان سبک کیوکوشین بایاکورن در زیرکوه برگزار می شود. رئیس هیات کاراته شهرستان زیرکوه با بیان این خبر گفت: اولین دوره مسابقات استانی کیوکوشین بایاکورن دربخش بانوان با حضور سبک های شین کیوکوشین و کن شین کان در شهر حاجی آباد برگزار خواهد شد. یحیی بخشی با اشاره به اینکه این مسابقات در تمام رده های سنی برگزار می شود، تصریح کرد : این مسابقات با حضور بیش از ۱۲۰ کاراته کا در دو بخش کاتا و کمیته دوازدهم اردیبهشت ماه در سالن تختی شهر حاجی آباد برگزار می شود. وی ارتقای سطح فنی و افزایش رقابت‌پذیری کاراته‌کاها را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد و افزود: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

رییس ورزش و جوانان بیرجند عنوان کرد:
۹۶؛سال پرفراز و نشیب ورزش استان
حوزه ورزش استان پارسال با فراز و نشیب های بسیاری مواجه شده است. رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند در جلسه شورای اداری کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان عنوان کرد: در تلاش هستیم در حوزه ورزش شعار حمایت از کالای ایرانی را عملیاتی کنیم. امین لطفیان سال ۹۶ را سالی پر از فراز و نشیب در حوزه ورزش و جوانان شهرستان برشمرد و افزود: جدیت در کار، ارائه طرح ها، نوآوری و فعالیت های گسترده در زمینه های فرهنگی، ورزشی و در حوزه کاری هر کارشناس برای گسترش و اشاعه فرهنگ غنی ورزش در سطح شهرستان بیرجند صورت می گیرد. و اجرای برنامه های ورزشی هیئت ها و فعالیت سمن ها در بالا بردن عملکرد مطلوب میسر می باشد. او تکریم ارباب رجوع ، پیگیری و پاسخگویی درخواست های رؤسای هیئت های ورزشی ، ورزشکاران و جوانان را در کوتاهترین زمان ممکن خواستار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*