اخبار ورزشی استان/ مسابقات مینی گلف کارکنان اداره ورزش برگزار شد

بادبادک های دانش آموزان بر فراز بند دره
همایش پرواز بادبادک ها به مناسبت عید نیمه شعبان و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم با همکاری هیئت ورزش های همگانی خراسان جنوبی و با حضور دانش آموزان دبستان شهید آیت دوره اول و مدارس شاهد پسران دوره دوم و حضرت علی اکبر(ع) در محل کیلومتر ۲ جاده بند دره بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان شهید آیت دوره اول گفت: این برنامه برای سومین سال به همت دبستان شهید آیت دوره اول در ارتفاعات بند دره به منظور ایجاد شادی و نشاط در دانش آموزان ، فراهم آوردن یک روز شاد برای دانش آموزان در محیط باز در کنار خانواده ها و توسعه ورزش همگانی برگزار شد.

مسابقات مینی گلف کارکنان اداره ورزش برگزار شد
مسابقات مینی گلف کارکنان اداره کل  ورزش و جوانان استان به مناسبت گرامیداشت هفته جوان برگزارشد.رئیس هیئت گلف استان از برگزاری یک دوره مسابقات مینی گلف آزاد بین کارکنان ورزش و جوانان استان خبر داد و گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت روز جوان با حضور ۱۷ نفر در قسمت بانوان و ۱۹ نفر در قسمت آقایان برگزار شد. مریم بهدانی افزود: در پایان در بخش بانوان مریم نژاد اول، خاتمی و زربان مقام دوم و کوشافر مقام سوم و در بخش آقایان، عسکری مقام اول، نظامی مقام دوم و خوشرو و رجبی پور مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

دانشمند برنده مسابقات دوچرخه استقامت
در مسابقات دوچرخه استقامت که روز گذشته برگزار شد دانشمند به مقام اول دست یافت. در این مسابقات که از بیرجند به مود مسافت ۳۵ کیلومتر انتخابی شهرستان بیرجند برای حضور در مسابقات استان خراسان جنوبی برگزار شده بود ولی ا… دانشمند، محمد رضایی و ابوالفضل براتی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات دارت برگزار شد
مسابقات دارت  گرامیداشت هفته جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد. این مسابقات با همت کمیته دارت، هیئت انجمن های ورزشی و تربیت بدنی دانشگاه پیام نور شهرستان بیرجند در دانشگاه پیام نور برگزار شد که در پایان سعیده سعید نیا قهرمان شد، فاطمه مددی  نایب قهرمان و زینب کامیاب به مقام  سوم مسابقات رسید.

بیرجند میزبان رقابت های فوتبال نونهالان کشور
رقابت های فوتبال نونهالان پسر کشور به میزبانی بیرجند برگزار خواهد شد. سمعیان سرمربی تیم شاهین خراسان جنوبی گفت: مرحله دوم لیگ رقابت های فوتبال نونهالان پسر کشور زیر ۱۴ سال سیزدهم اردیبهشت ماه جاری تا شانزدهم این ماه به میزبانی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند برگزار خواهد شد. وی افزود: در این دوره از رقابت ها تیم های کیا تهران (آکادمی مهدی مهدوی کیا) ، شاهین بیرجند، پدیده مشهد و خلیج فارس هرمزگان در مستطیل سبز رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*