آخرین خبر :

اخبار ورزشی استان/حضور بانوان کونگ فو کار استان در مسابقات ملی

استعدادیابی پینگ پنگ در نهبندان
اولین کارگاه استعدادیابی پینگ پنگ با همکاری اداره ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش و هیئت پینگ پنگ شهرستان نهبندان برگزار شد.رئیس هیئت پینگ پنگ استان با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با حضور ۳۵ متقاضی از مربیان تربیت بدنی، آموزش و پرورش و مهدکودک ها با حضور خدیجه کبری نجف نیا، نائب رئیس هیئت پینگ پنگ استان، علیرضا عشقی و زهرا چهکندی نژاد از مربیان و داوران برجسته استان در شهرستان نهبندان برگزار شد. حمیدی افزود: همچنین برای اولین بار کارگاه استعدادیابی پینگ پنگ در شهر مود با همکاری اداره ورزش و جوانان سربیشه و مود و آموزش و پرورش و مدیران مهدکودک های شهر مود با حضور علیرضا عشقی بعنوان مدرس در شهر مود برگزار شد.
معلم های قهرمان دارت
مسابقات دارت گرامیداشت مقام معلم ویژه فرهنگیان در شهرستان بیرجند برگزار شد.این مسابقات با همت کمیته دارت استان و هیئت انجمن های ورزشی استان در خانه دارت سرو در دو بخش برگزار شد. در بخش استانی مجتبی فروتن از مدرسه مهر منیر درمیان قهرمان شد، علی اصغر زیدری از مدرسه امام علی شهرستان سربیشه نائب قهرمان و محمد ابراهیم ترابی وعلیرضا علیزاده از مدارس هنرستان البرز و کسروی شهرستان بیرجند مشترکا سوم شدند. در بخش فرهنگیان شهرستان بیرجند نیز محمد ابراهیم ترابی و احسان دهقانی از مدارس البرز و شهید هادوی اول و دوم شدند و سید مهدی زمزم از مدرسه تهامی سوم شد.
مسابقه دارت ویژه نوجوانان
مسابقات دارت ویژه نوجوانان عضو کتابخانه شهدای گمنام طبس برگزار شد.این مسابقات با همت کمیته دارت و کتابخانه شهدای گمنام استان خراسان جنوبی در شهرستان طبس با شرکت ۱۵ نوجوان برگزار شد. در پایان این مسابقات محمدجواد فعال، مهران رمضان‌پور و نوید خدابخشی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رقابت کارمندان قاین در مسابقات تیراندازی
برای اولین بار مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان دولت با حضور ۴۰شرکت کننده از ادارات شهرستان قاینات در سالن تیراندازی گردان امام حسین(ع) قاین به همت اداره ورزش و جوانان، هیئت تیراندازی شهرستان وگردان پنجم امام حسین (ع) قاین برگزار شد. درپایان این مسابقات، هادی سلمانی از کارکنان دانشگاه آزاد، اسدا… خندان از آموزش وپرورش و رضا بهروان ازجهاد کشاورزی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
حضور بانوان کونگ فو کار استان در مسابقات ملی
بانوان کونگ‌فوکای خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی با برترین های کشوری رقابت خواهند کرد.در این مسابقات ملی حدود ۱۵۰ بانوی کونگ‌فوکای سراسر کشور از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت در کرمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. فاطمه احراری، سمیه یوسفی، محبوبه احراری، مهین محمددوست و مهناز احراری با سرپرستی و مربیگری صدیقه یاری به نمایندگی از خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی انتخابی تیم ملی کونگ‌فو حضور دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*