معاون استاندار تأکید کرد: خرید مصالح از خارج استان ممنوع

برای ساخت و سازها باید از مصالح استانی استفاده شود.معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی تأکید کرد: حتماً باید برای ساخت‌وسازها از محصولات استان خراسان‌جنوبی استفاده شود و این یعنی تحقق شعار سال و گامی مهم در حمایت از تولیدات داخلی استان می‌باشد. علوی‌مقدم افزود: به‌هیچ‌وجه اجازه ورود مصالح از خارج استان را نمی‌دهیم. وی در جلسه شورای اداری بشرویه عنوان کرد: نکته اساسی امروز ما کم بودن اعتبارات است و ما نیازمند مدیریت داخلی صحیح هستیم تا بتوانیم مشکلات شهرستان‌ها را حل کنیم.
معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی بیان داشت: مدیران باید شأن رفتاری با ارباب‌رجوع را رعایت کنند و هر مسئول اداری که نتواند مشکلات را دریابد بهتر است مسئولیت خود را ترک کند.
معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه منابع مالی کشور و به ‌تبع آن در استان خراسان‌جنوبی داریم باید نوع خدمت به مردم را عوض کرد و وقت و کار مردم را در دالان‌ها و سالن‌های دستگاه‌های اجرایی تلف نکنیم.
معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی بیان داشت: ما بر این باور هستیم که در مقابل حس استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران و مردم ما، دشمنان می‌خواهند عرصه را بر مردم ایران تنگ کنند. علوی‌مقدم عنوان داشت: نیاز مردم و خواسته آنان را باید درک کرد چرا که همیشه مردم دین خود را به نظام و حاکمیت ادا کرده و نمونه بارز آن هشت سال جنگ تحمیلی می‌باشد. وی افزود: اگر امروز بر این باور هستیم که دستگاه‌ها هماهنگ نبوده و این امر مشکلاتی را به وجود آورده به این دلیل است که شوراها و شهرداری‌ها اجرای ابلاغیه‌ها و دستورات را فراموش کرده‌اند. معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی بیان داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید همه کارها و خدمات را به شوراها ابلاغ کنند، چرا که امور باید مورد تأیید مردم باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*