ایده های نمایشگاه دبیرستان شاهد دختران به دست مسئولان رسید راهکار دانش آموزان برای مهار روان آب ها

دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد طوبی تاجریزی بیرجند در اقدامی ابتکاری نمایشگاه عکس و صنایع دستی با موضوع مدیریت پسماند و با استفاده از مواد زاید و دور ریختنی برپا کردند. در مراسم افتتاح این نمایشگاه که روز گذشته با حضور تعدادی از مسئولین دستگاه های مربوط با بحث پسماندها، بازیافت و محیط زیست برگزار شد، راهکارهایی که از سوی دانش آموزان برای استفاده بهینه از مواد دور ریختنی، روان آب ها و پسماندها تدوین شده بود به مسئولان ارائه شد.
اسلامی دبیر درس انسان و محیط زیست دبیرستان دخترانه شاهد طوبی تاجریزی در این باره گفت: با توجه به اینکه درس انسان و طبیعت که موضوع یک فصل آن مدیریت پسماند است امسال به دروس دانش آموزان اضافه شده، سعی کردیم تا با برپایی این نمایشگاه اطلاعات دانش آموزان را بومی سازی نماییم و به مشکلات شهر در مباحث زیست محیطی بپردازیم.
وی افزود: دانش آموزان عکس هایی با موضوع محیط زیست از نقاط مختلف شهر تهیه کردند که در این نمایشگاه به نمایش درآمده است. ضمن اینکه کارهای دستی دانش آموزان که با استفاده از پسماندها و مواد زائد و دور ریختنی تهیه شده نیز در معرض دید قرار گرفته است ضمن اینکه برخی صنایع دستی معلولین نیز در نمایشگاه موجود است. دکتر حسنی صفت عضو شورای شهر بیرجند در این مراسم با قدردانی از ابتکار دبیران و دانش آموزان دبیرستان مذکور، گفت: دانش آموزان و دانشجویان خصوصا و مردم عموما باید مطالبه گر باشند و خواسته ها و مطالباتشان را مطرح کنند تا مسئولین نیز همپا و همراه آنان و مصمم تر به انجام وظایف خود بپردازند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*