اخبار کوتاه ورزشی استان/اعزام تیم جانبازان و معلولان به مسابقات ملی دو و میدانی

اعزام تیم جانبازان و معلولان
به مسابقات ملی دو و میدانی
تیم اعزامی استان در دو بخش آقایان و بانوان، در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور به میزبانی تهران، حضور خواهند یافت. در این دوره از مسابقات که از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود، در بخش آقایان، اسماعیل انباز، حجت اله آهنی، جواد مردانی، علی اشتری، حمیداله الهیاری، امیر اسفهرودی، امیرحسین یوسفی و محمد حسین درکی و در بخش بانوان، الهام پدید، زهرا سنایی فر، زهرا زحمتکش، پروانه فدایی و  نرجس شکرویی به سرپرستی جواد رضایی و زهرا زحمتکش حضور خواهند داشت.
برترین های مسابقات اسکیت معرفی شدند
یک دوره مسابقات اسکیت سرعت با حضور ۳۶ دختر و پسر دوره اول ابتدایی و مسابقات ایستگاهی با حضور ۶۴دختر و پسر دوره دوم ابتدایی به مناسبت بزرگداشت هفته مقام والای معلم در سالن رزمندگان اسلام برگزار شد. رئیس هیئت اسکیت استان با اعلام این خبر گفت: در اسکیت سرعت دختران کلاس اول ابتدایی فرزانه فرجامی فرد، در کلاس دوم آناهیتا جلالی و در کلاس سوم رومینا آدینانی اول شدند. فنی ترین بازیکن دختران دوره اول: سیده نازنین زهرا فاطمی از دبستان شاهد انتخاب شد. شبانی ادامه داد: در اسکیت سرعت پسران ایلیا بابایی مبین ادیبی فر و فربد ابوتراب نژاد مقام های برتر را از آن خود کردند و فنی ترین بازیکن دوره اول ابتدایی پسران  نیز امیر علی شبانی از دبستان شهیدی قاسمی معرفی شد. این مسابقات برای مقاطع تحصیلی دیگر هم برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.
اعزام دو تیم موتورکراس استان به مسابقات کشوری
دو تیم موتورکراس استان به مسابقات کشوری به صورت هم زمان اعزام شدند. هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان جنوبی در ۲۱ اردیبهشت ماه همزمان دو تیم به مسابقات منطقه ای کشور(شهرستان تایباد) و یک تیم به مسابقات قهرمانی کشور( تهران) اعزام خواهد کرد.
مسابقه دارت هفته معلم برگزار شد
مسابقات دارت گرامیداشت مقام معلم ویژه بانوان فرهنگی در شهرستان بیرجند برگزار شد.
مسئول برگزاری این مسابقات با بیان این مطلب گفت: این مسابقات با همت کمیته دارت استان و هیات انجمن های ورزشی استان و با همکاری تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیرجند بود. فاطمه یوسفی افزود: آمنه پیروز مند از دبیرستان شاهد دختران دوره اول قهرمان شد. وی ادامه داد: همچنین فاطمه ناصری از دبستان مطهره نائب قهرمان  شد و بتول داوری نیا و  فهیمه  زارعی مشترکا سوم شدند. به گفتۀ وی  در پایان  به نفر اول یک دست گرمکن از طرف کمیته دارت استان اهدا شد و برای ۴ نفر تشویقی و جوایزی از آموزش وپرورش  درخواست خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*