اخبار کوتاه استان/در خراسان جنوبی توقف فعالیت کانال تلگرامی برخی دستگاه های اجرایی

تشییع پیکر پدر شهید نظری زاده در بشرویه
پیکر پدر شهید علی نظری زاده با حضور مردم شهرستان بشرویه تشییع شد. پیکر پدر شهید علی نظری زاده با حضور مردم شهرستان بشرویه تشییع و در قطعه صالحین گلزار شهدای بشرویه به خاک سپرده شد. شهید علی نظری زاده از شهدای ارتش بود که ۳۱ خرداد ۱۳۶۴ در سن ۲۱ سالگی در جزیره مجنون به شهادت رسید.
تندباد ، خراسان جنوبی را فرا می گیرد
رئیس گروه پیش بینی و پیش یابی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به همدیدی و آینده نگری نقشه های هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده وزش تندباد، گرد و خاک و افزایش ابر پدیده غالب در استان است و دما روند افزایشی خواهد داشت. رضا برهانی افزود: در این مدت سرعت وزش باد در برخی مناطق مثل خوسف و سرایان بیشتر خواهد بود. به گفته او در ۴۸ساعت گذشته بیشترین مقدار بارندگی از منطقه خضری با ثبت پنج میلیمتر گزارش شده است.

در خراسان جنوبی
توقف فعالیت کانال تلگرامی برخی دستگاه های اجرایی
فعالیت کانال تلگرامی چند دستگاه اجرایی در خراسان جنوبی با هدف حمایت از منافع ملی، متوقف شد. دیروز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اعلام کردند: در راستای پاسداری از منافع ملی، فعالیت خبری و اطلاع رسانی خود را در تلگرام متوقف و اخبار خود را از طریق پیام رسان های داخلی از جمله سروش و آی گپ اطلاع رسانی می کنند.پیش از این دفتر نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف و سربیشه و نهبندان در مجلس، استانداری خراسان جنوبی، راه و شهرسازی، محیط زیست، تبلیغات اسلامی، بهزیستی، پارک علوم و فناوری، دانشگاه بیرجند، آزاد اسلامی، تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری طبس و قاین، شهرداری های اسدیه، خوسف، بشرویه، اسفدن، قهستان و گزیک هم کانال های تلگرامی خود را متوقف کردند و در پیام رسان های داخلی فعالیت و اطلاع رسانی می کنند.

برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه
آزمون گزینش حوزه های علمیه قم صبح امروز همزمان با قم در بیرجند برگزار شد. مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند گفت: این دوره از آزمون برای سه سطح گروه یک شامل کلاس هشتم و سیکل، سطح دو شامل افراد دیپلم به بالا و سطح سه افراد لیسانس به بالا در بخش برادران برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین صدرالدین عارفی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون برای تحصیل در حوزه های علمیه بلندمدت و حوزه های کوتاه مدت(سفیران هدایت) رقابت کردند. وی گفت: شرکت کنندگان در سطح یک که مربوط به مقطع تحصیلی سیکل است باید در مدارس علمیه خارج از استان تحصیل کنند اما سطح دو و سه در مدارس استان امکان تحصیل دارند.

آب و جاروی « فرزان » در بیرجند
اولین جشنواره محلی آب و جارو در محله خیرآباد( فرزان)، یکی از محله های قدیمی بیرجند برگزار شد. محمود رضا کمیلی دوست مسئول اجرایی جشنواره و مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان خراسان جنوبی گفت: این جشنواره با حضور ۱۰۰ نفر از اهالی محله خیرآباد ( فرزان ) و با هدف معرفی سنت قدیمی و زیبای جارو کردن و آب پاشی درب منزل و دود کردن اسپند برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*