/اخبار ورزشی استان/آسیه ملکی مقام سوم دارت کشور را برد

رقابت های دوی صحرانوردی استان برگزار شد
رقابتهای دوی صحرانوردی استان درطبس بر گزار شد.رئیس هیئت دو و میدانی استان در گفت و گو با امروز خراسان جنوبی گفت: این مسابقات با حضور ۵۰ دونده از شهرهای طبس،بیرجند، سرایان، درمیان، فردوس و نهبندان و تیم نیرو انتظامی استان در قالب ۷ تیم به مسافت ۵ کیلومتر در مسیر روستای محمدآباد تا شیرآباد از توابع بخش مرکزی طبس برگزار شد. چاجی افزود: در پایان این رقابت ها در بخش انفرادی براتی از بیرجند مقام اول، آهویی از طبس مقام دوم و مرادی از طبس مقام سوم راکسب کردند. در بخش تیمی نیز تیم های درمیان، بیرجند و طبس عناوین اول تا سومی این مسابقات را به خود اختصاص دادند. به گفتۀ وی آهویی دونده جوان طبسی از روستای اسفندیار بخش دیهوک با کسب عنوان دومی بعنوان پدیده این مسابقات شناخته شد، همچنین سه نفر برتر رقابت ها ۱۲ اردیبهشت به رقابت های کشوری در سنندج اعزام خواهند شد.

آسیه ملکی مقام سوم دارت کشور را برد
از سری مسابقات دارت رنکینگ منطقه دو کشور که در شهرستان مشهد با حضور چهل دارتر خانم از استان های خراسان رضوی و شمالی و جنوبی ، گلستان و سمنان در باشگاه دارت اماج آغاز شده بود اسیه ملکی دارتر اعزامی از شهرستان طبس خراسان جنوبی از صعود به فینال مسابقات دارت بازماند و جایگاه سوم مسابقات دارت منطقه دو کشور را کسب کرد. گفتنی است آتنا بیگمی دارتر جوان استان نیز در مقابل فینالیست این دوره از مسابقات خانم صدوقی از مشهد مغلوب شد و در جمع هشت نفر برتر مسابقات باقی ماند. مریم صدوقی از خراسان رضوی و زهرا نظام دوست از خراسان شمالی مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و زهرا یزدانخواه از خراسان رضوی و آسیه ملکی از خراسان جنوبی مشترکا سوم شدند.

جلسه ستاد ساماندهی جوانان سربیشه برگزار شد
نوزدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سربیشه با حضور دونده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و ذوقی رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
دونده با اشاره به اقدامات دشمن برای تضعیف خودباوری و روحیه امید در جامعه عنوان کرد: ایجاد روحیه امید و تقویت باورها و اندیشه ما می توانیم، نقشه های شوم دشمن را خنثی می کند. وی حل مشکلات و مسائل حوزه اجتماعی را ایجاد همدلی و وحدت دانست و از تمام دستگاه های اجرایی خواست اعتبارات خود را در این زمینه صرف کنند. وی از روسای ادارات درخواست کرد: برای خود مشاور جوان تعیین کنند تا از دغدغه ها، ایده ها و نظرات جوانان استفاده شود.

پیاده روی بانوان سه قلعه در هفته سلامت
همایش پیاده روی ویژه بانوان به مناسبت هفته سلامت با همکاری اداره ورزش و جوانان و مرکز بهداشت و درمان برگزار شد. این همایش با حضور ۳۵۰ نفر از بانوان شهر سه قلعه از جلوی مرکز بهداشت به سمت حسینیه سه قلعه برگزار و در انتهای مسیر پس از سخنرانی و اجرای بازی بومی و محلی سه قلعه و صرف صبحانه برای ادای احترام به شهدا مسیر حسینیه تا مزار شهدای گمنام را پیاده روی کردند. در پایان هم به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

برگزاری همایش دوچرخه سواری در سه قلعه
همایش دوچرخه سواری در سه قلعه برگزار شد.رئیس هیئت دوچرخه سواری شهر سه قلعه با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته سلامت، همایش دوچرخه سواری با همکاری مرکز جامع خدمات سلامت شهری سه قلعه برگزار شد.
ساجدی تصریح کرد: در این همایش۹۰ نفر از دوچرخه سواران فاصله ۳کیلومتری از جلوی تلویزیون شهری تا گلزار شهدا و سپس از آنجا به سمت پارک پردیس را رکاب زدند. به گفتۀ وی به قید قرعه به ۲۸ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

۶ دوچرخه سوار آیسک کالای داخلی هدیه گرفتند
بمناسبت هفته سلامت و با همکاری اداره ورزش و جوانان همایش دوچرخه سواری در آیسک برگزار شد. در این همایش ۵۰نفر از دوچرخه سواران فاصله ۳کیلومتری میدان سردار شهید مهرداد تا میدان کوثر و سپس مرکز بهداشتی و درمانی آیسک را رکاب زدند. در پایان به قید قرعه به ۶نفر از شرکت کنندگان پکیجی از تولیدات شهر آیسک اهدا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*