آخرین خبر :

گودرزی: وثیقه ۲میلیارد تومانی متناسب با جرم مرتضوی نبود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سعید مرتضوی نماد تخلف در یک دولت بوده است، گفت: از این رو باید مراقبت کرد تا تخلفات چنین افرادی خدشه به اصل نظام وارد نکند.
مسعود گودرزی

مسعود گودرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ناپدید شدن سعید مرتضوی متخلف پرونده کهریزک و تأمین اجتماعی گفت: در این موضوع از چند جنبه باید دقت بیشتری می شد، البته معتقدیم وی گم نشده و پیدا می شود.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تأکید کرد: نکته اول این است که بر اساس حجمی از منابع مالی که نسبت به مرتضوی ادعا و طرح دعوی شده لازم بود وثیقه متناسب با این جرم تعیین شود لذا وثیقه ۲ میلیارد تومانی چندان با جرم وی متناسب نبود.

وی افزود: همچنین در خصوص شخص مرتضوی مباحثی وجود دارد چرا که وی مسئولیت مهمی در یکی از دولت ها داشته و همین حساسیت قضیه را افزایش می دهد پس باید در کنترل وی نظارت دقیق تری صورت می گرفت.

گودرزی ادامه داد: برای مثال در موضوع نگهداری از شخصی مثل سیدامامی سهل انگاری و باعث شد اطلاعات مهمی از دست برود پس لازم است افکار عمومی در نظر گرفته شود و حکومت خود را در برابر افکار عمومی مسئول بداند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نباید شرایط به گونه ای رقم بخورد که فردی مثل مرتضوی که نماد تخلف در یک دولت محسوب می شود باعث شود اراده و جدیت نظام در مبارزه با جرم و فساد خدشه دار شده و این شائبه ایجاد شود که افرادی در فراری دادن یک متخلف دست داشته اند./

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*