آخرین خبر :

مصرف مراکز سوختگیری هواپیمایی استان بالا رفت سوخت گیری دو مرکز سوخت گیری هواپیمایی استان پارسال ۱۸ درصد بیشتر شد

مدیرعامل  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان خراسان جنوبی (در گفتگو با امروز خراسان جنوبی) ازفعالیت  دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در استان خبر داد و گفت: سوختگیری در این دو مرکز افزایش ۱۸ درصدی داشته که علت آن شروع پروازهای عتبات عالیات و افزایش ماموریت هوایی بالگردهای نیروی انتظامی و اورژانس است
قربانعلی مردانی: با اشاره به صرفه جویی بیش از پنجاه میلیون لیتر بنزین دراستان افزود : بیش از پنجاه میلیون لیتر بنزین معادل ریالی ۱۸ میلیارد و ۳۳۴میلیون ریال در سال گذشته صرفه جویی شده است به علاوه در سال ۹۶ میزان ۲۶۴ میلیون لیتر بنزین توزیع شده که نسبت به سال ۹۵ از افزایش ۶ درصدی برخوردار بوده است.
او گفت:  مصرف گاز سی ان جی  در سال ۹۶ بالغ بر پنجاه میلیون متر مکعب بوده که نسبت به سال ۹۵ که  ۴۶ میلیون متر مکعب بوده ۱۰ درصد بیشتر شده است. وی ادامه داد: در همین بازه زمانی توزیع نفت سفید به میزان ۸۲ میلیون لیتربا کاهش ۷ درصدی نسبت به سال ۹۵مواجه بوده که علت آن توسعه شبکه گازرسانی شهری و روستایی است. وی تصریح کرد: در سال ۹۶ بیش از ۱۲۳ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه های برق استان ارسال شده که نسبت به سال ۹۵ به میزان ۱۴ درصد رشد داشته است. مردانی با اشاره به بهره برداری از کارخانه سیمان باقران در سال ۹۶ گفت: توزیع نفت کوره با رشد ۲۰ در صدی نسبت به سال ۹۵ مواجه بوده که این رقم بالغ بر ۴۴ میلیون لیتر نفت کوره بوده است.
وی افزود: با ۷۷ باب جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز و ۲۴ باب جایگاه عرضه سی ان جی روزانه بیش از دو میلیون و پانصد هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی انبار و این مهم توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای مشتمل بر ۲۲۰ نفتکش از مبادی حمل تا ۷۰۰ کیلومتر از مرکز استان تأمین می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*