مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهبندان: جشنواره «هم ولایتی سلام» در شهرستان نهبندان برگزار می شود

بیرجند- مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهبندان از برگزاری جشنواره «هم ولایتی سلام» برای مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شبانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون در راستای ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران نوروزی، برنامه های متنوعی در شهرستان نهبندان اجرایی شده است.

وی از برگزاری جشن نوروزگاه خبر داد و گفت: همچنین از ابتدای عید نوروز تاکنون جشنواره های بومی و محلی زیادی برگزار شده و تا نهم فروردین ماه نیز ادامه دارد.

شبانی با بیان اینکه جشنواره بومی محلی در روستاها مورد استقبال مسافران قرار گرفته است، افزود: جشنواره «هم ولایتی سلام» نیز طی نهم فروردین ماه در محدوده عرب خانه نهبندان برگزار خواهد شد.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهبندان بیان کرد: برگزاری ورزش های بومی محلی و اجرای موسیقی محلی در ورودی شهرستان از برنامه های هشتم فروردین ماه است.

وی از برپایی هشت سیاه چادر در نهبندان خبر داد و افزود: همچنین سه بازارچه با ۱۳ غرفه نیز در نهبندان، شوسف و دهسلم برپا شده است.

شبانی با بیان اینکه استقبال مسافران نسبت به سال گذشته رشد مطلوبی داشته است، افزود: برای استقبال از حضور گرم مسافران نیز فضاهای خوبی برای اسکان فراهم شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*