مراسم هفتمین روز خاکسپاری اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفتمین روز خاکسپاری «مرتضی بصیری پور» اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی با حضور مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از خانواده معظم شهدا و جانبازان در بیرجندبرگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (۲۸ فروردین) در این مراسم که در مسجد امام حسین(علیه السلام) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: دفاع از حرم و حریم اهل بیت(علیهم السلام) به عنوان یک اولویت از گذشته تا به امروز در دستور کار بوده  است همانطور که حضرت عباس در قیام عاشورا، ‌از اهل بیت دفاع کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدافعان حرم نماد صداقت انقلاب اسلامی ایران و پیام آوران ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم هستند، گفت: دفاع از مظلوم یکی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

مقدم فر با بیان اینکه بدون شک، انقلاب اسلامی ایران مانع از تداوم ظلم می شود،‌ افزود: امروز دشمنان به دنبال طرح خاورمیانه بزرگ و استقرار اسرائیل به عنوان ژندارم منطقه هستند که بدون شک این نقشه و هدف ‌آن، نقش بر‌‌آب می شود.

وی راه اندازی داعش را یکی از اهداف دشمنان برای عملی شدن این نقشه شوم ذکر کرد و افزود: شهید مرتضی بصیری پور یکی از هفت شهید مدافع حرم ایرانی است که در حمله مستقیم اسرائیل به پایگاه هوایی در سوریه به شهادت رسید.

وی تاکید کرد: بدون شک این اقدام اسرائیل بدون پاسخ نمی ماند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*