قهرمانی دهیاری در مسابقات فوتبال زمین خاکی سرایان

برترین های رشته فوتبال روی میز استان معرفی شدند
برترین های رشته فوتبال روی میز استان در سال ۹۶ معرفی شدند. حسین اکبری مدیر فعالترین باشگاه فوتبال روی میز و عضو تیم استان در لیگ دسته اول کشور، احسان نقنجی برترین ورزشکار رشته فوتبال و عضو تیم استان در مسابقات دسته اول کشور، جواد زنگویی به عنوان مربی برتر این رشته و سعید شبان برترین ورزشکار شهرستان معرفی شدند.

اولین مسابقه تنیس برگزار شد
اولین مسابقه تنیس، جام آدینه سال ۹۷ ویژه آقایان با حضور ۱۴ نفر برگزار شد. در پایان یوسف پیروزی، حسین چرم پیشه و امیر معصوم زاده به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

قهرمانی دهیاری در مسابقات فوتبال زمین خاکی سرایان
مسابقات فوتبال زمین خاکی جام نوروز روستای زنگویی سرایان با قهرمانی تیم دهیاری به پایان رسید. مسئول برگزاری این دوره مسابقات با بیان این مطلب گفت: مسابقات فوتبال زمین خاکی روستای زنگویی که هرساله بمناسبت نوروز برگزار می شود، امسال نیز با شرکت ۶ تیم در بخش آزاد و ۴ تیم در بخش نوجوانان برگزار شد. رضایی افزود: این رقابت ها بصورت رفت و برگشت به مدت ده هفته از اوایل دی ماه سال ۹۶ در زمین خاکی فوتبال رستا در دو بخش آزاد و نوجوانان برگزار شد که در بخش آزاد: تیم های دهیاری زنگویی، بلوکه زنی امامی و تیم میهمان دره باز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. وی ادامه داد: در بخش نوجوانان نیز تیم فوتبال شورا عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

برنامه نیو کونگ فو کاران قاینات به مناسبت سالروز ملی کونگ فو
نیوکونگ فو کاران شهرستان قاینات به مناسبت سالروز ملی کونگ فو در محل پارک جنگلی قاین به اجرای برنامه های زیبا و متنوع پرداختند.

برگزاری همایش طبیعت گردی خانواده ورزش بشرویه
همایش طبیعت گردی وکوهنوردی خانواده ورزش شهرستان بشرویه برگزار شد. رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان بشرویه با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح توسعه سلامت و نشاط اجتماعی و با شعار ورزش همگانی فرصتی فراگیر برای ارتقای سلامت و امنیت ملی، همایش طبیعت گردی و کوهنوردی خانواده ورزش در منطقه سرند و ارتفاعات سنج علیا برگزار شد. «ساداتی پور» تصریح کرد: خانواده ورزش شهرستان ابتدا در منطقه ییلاقی روستای سنج جهت نرمش صبحگاهی حضور یافته وسپس به کوهنوردی در کوه های اطراف پرداختند و یک روز بانشاط را در کنار طبیعت بکر سپری کردند.

کلنگ زنی چمن مصنوعی خیرساز در قاین
چمن مصنوعی خیر ساز در روستای بسکاباد قاین کلنگ زنی شد. نیمه اول فروردین ماه جاری جلسه ای در روستای بسکاباد تحت عنوان راهکارهای توسعه روستا در محل مسجد جامع روستای بسکاباد برگزار شد. قطبی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان، بخشدار نیمبلوک و رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان در این جلسه شرکت کردند. در راستای توسعه ورزش در روستای بسکاباد و پوشش روستاهای اطراف با مشارکت اهالی وخیرین محلی و همچنین حمایت بخشدار نیمبلوک مقرر شد، زمینی در ابعاد ۲۰ در ۳۵متر برای احداث مینی چمن مصنوعی واگذار شود. همچنین مقرر شد مراحل زیرسازی، فنس کشی و نصب چمن مصنوعی توسط خیرین محلی انجام و در ادامه خرید چمن مصنوعی توسط مجمع خیرین ورزش یار و اداره ورزش و جوانان تامین شود. در پایان این مراسم کلنگ احداث چمن مصنوعی خیرساز به زمین زده و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*