آخرین خبر :

سالن علامه فرزان با افزایش ظرفیت بازسازی می شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با بازسازی سالن علامه فرزان بیرجند با همکاری مسئولان استان تصمیم به افزایش ظرفیت این سالن گرفته شد.

احمد محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تاکید استاندار خراسان جنوبی و همکاری سازمان برنامه و بودجه استان سالن علامه فرزان تا پایان بهمن ماه سال ۱۳۹۷ به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: ظرفیت این سالن در گذشته ۳۷۵ صندلی در طبقه همکف و ۱۲ صندلی در طبقه دوم بود که پس از اتمام بازسازی این ظرفیت به ۶۰۰ صندلی می رسد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: این سالن به ۲۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت که قرارداد بازسازی و افزایش تعداد صندلی آن با سازمان همیاری شهرداری های استان منعقد شد و توسعه سالن برای برگزاری مطلوب مراسم نیاز خراسان جنوبی بود.
وی افزود: اعتبار بازسازی و تجهیز این سالن از محل اعتبارات بهسازی و منابع استانی تامین می شود.
محبی تصریح کرد: در حال حاضر برای برگزاری مراسم و جلسات استانی از سالن گلبانگ و دیگر سالن ها استفاده می شود.
وی گفت: استاندار خراسان جنوبی توجه ویژه ای به بازسازی سالن علامه فرزان داشته و دستور داده است که خارج از تشریفات اداری این موضوع در دستور کار قرار گیرد و سازمان همیاری شهرداری ها هم با همکاری سازمان برنامه و بودجه به طور جهادی این موضوع را پیگیری می کنند.
سالن آمفی تئاتر علامه فرزان بیرجند با یکهزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا بهمن ماه سال ۱۳۹۶ بر اثر اتصال سیم های برق داخل سالن در آتش سوخت. این سالن از مکان های اصلی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مرکز استان بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*