آخرین خبر :

دعوت کشتی‌گیران خراسان‌جنوبی به اردوی انتخابی تیم ملی

دعوت دوچرخه سوار استانی به اردوی تیم ملی
«علی اختر» دوچرخه سوار استان به اردوی تیم ملی برای مسابقات آسیایی دعوت شد. رئیس هیئت دوچرخه سواری استان در گفت و گو با امروز خراسان جنوبی گفت: علی اختر پیش از این توانسته بود در دو مرحله لیگ دوچرخه سواری کشور در رشته تریال و در کلاس ۲۶ مقام اول و در مسابقات قهرمانی کشور مقام سوم را از آن خود کند. «علوی» ادامه داد: او برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ ژاپن در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت شده است. به گفتۀ وی این اردو از ۲۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت به میزبانی استان تهران در شهر رباط کریم برگزار می شود.

دارت خانوادگی سیزده بدر در شهر درح
دارت خانوادگی سیزده بدر در شهر درح در طبیعت چهل دختر – خراسان جنوبی برگزار شد.نایب رئیس کمیته دارت شهر درح با بیان این مطلب گفت: به مناسبت ایام عید و روز ۱۳ بدر در شهر درح در طبیعت چهل دختر یک دوره مسابقات دارت خانوادگی دوستانه با حضور ۲۰ خانواده برگزار شد.
«فریبا غلامی» افزود: این افراد با حداقل امکانات و طبق قوانین و استاندارد در یک بازی به رقابت پرداختند. به گفتۀ وی هدف از این بازی ایجاد شور و نشاط و هیجان و رقابت سالم و دور‌هم بودن در فضای طبیعت زیبا و خاطره ای بسیار بیادماندنی و جذاب بوده است.

دعوت کشتی‌گیران خراسان‌جنوبی به اردوی انتخابی تیم ملی
فدراسیون کشتی چهار کشتی‌گیر آزاد و فرنگی‌ خراسان‌جنوبی را به مرحله نخست اردوی انتخابی تیم ملی اعزامی رقابت‌های آسیایی جاکارتا فراخواند.
به گزارش امروز خراسان جنوبی به نقل از رئیس هیئت کشتی استان فدراسیون کشتی برترین‌های خراسان‌جنوبی را به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرده است. «سروری» تصریح کرد: مهران بابایی در وزن ۶۵ کیلوگرم به نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اعزامی بازی‌های آسیایی می‌رود.
وی ادامه داد: جواد فراز فاروجی نیز در وزن ۵۵ کیلوگرم؛ علیرضا افتخاری در وزن ۷۲ کیلوگرم و ابوالفضل صاحب‌کاری در وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی هستند که به نمایندگی خراسان‌جنوبی در نبرد با قهرمانان ملی‌پوش کشور به ‌دنبال سهمیه رقابت‌های جهانی مجارستان می‌باشند. وی خاطر نشان کرد: نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان از ۲۹ فروردین‌ماه در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

سوپر مارکت ناصر قهرمان فوتسال نوروز «میرآباد»
تیم فوتسال سوپرمارکت ناصر در پنالتی ها با غلبه بر لبنیات حسن آقا قهرمان مسابقات فوتسال جام نوروز روستای میرآباد شد. در این دوره از مسابقات ۶ تیم از روستای میرآباد بخش شاسکوه زیرکوه در سالن شهید صالحی آبیز برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند. در پایان به ترتیب تیم فوتسال سوپرمارکت ناصر، لبنیات حسن آقا و میرآبادی های مقیم مشهد موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*