آخرین خبر :

داور خراسان‌جنوبی به دوره بین‌المللی ایتالیا می‌رود

خراسان‌جنوبی میزبان نخستین
دوره مسابقات تیر و کمان
نخستین دوره مسابقات تیم ملی بزرگسالان تیر و کمان به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
رئیس هیئت تیر و کمان استان با اعلام این خبر گفت: نخستین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان و رنکینگ کشوری تیرو کمان مردان و زنان ایران از ۶ تا ۸ اردیبهشت در بیرجند برگزار می‌شود. «نوروزپور» افزود: با رایزنی هایی که با فدراسیون تیر و کمان داشتیم توانستیم واگذاری این دوره از مسابقات را بگیریم. وی تصریح کرد: در نخستین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان و مرحله اول رنکینگ کشوری، برترین تیراندازان با کمان ایران در رشته‌های ریکرو و کامپوند سیبل به رقابت‌ می پردازند. به گفتۀ وی مسابقات تیراندازی با کمان در رشته ریکرو به مسافت ۷۰ متر روز ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود و رقابت تیراندازان کامپوند به مسافت ۵۰ متر نیز روز ۷ اردیبهشت می باشد.

ورزشکاران استان در اردوی تیم ملی دارت
چهار ورزشکار دارت خراسان جنوبی به پنجمین اردوی تیم ملی دعوت شدند. آتنا بیگمی، مهدی خادم و پوریا علی آبادی اعضای تیم استان را در این اردو تشکیل می دهند ضمن این که «ابوالفضل علیزاده» دارتر جوان استان هم علاوه بر حضور در اردو برای عضویت در تیم بزرگسالان کشور تست می دهد. گفتنی است پنجمین اردوی تیم ملی دارت از ۲۴ فروردین در خانه دارت شهرستان کرج برگزار می شود .

داور خراسان‌جنوبی
به دوره بین‌المللی ایتالیا می‌رود
فدراسیون ووشو از وحید خرمشاد برای حضور در دوره بین‌المللی ساندای کشور ایتالیا دعوت کرد. دبیر فدراسیون طی نامه‌ای از اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خواست نسبت به اعزام وحید خرمشاد مساعدت و همکاری لازم را به عمل آورند. داوری در مسابقات قهرمانی ووشو انتخابی تیم ملی و لیگ‌های برتر کشور، کسب مدال‌های رنگی متنوع در رقابت‌های ورزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی این رشته ورزشی از جمله فعالیت‌های خرمشاد می‌باشد. او در حوزه مدیریت بیش از ۸ سال سابقه دبیری هیئت ووشوی خراسان‌جنوبی را در پرونده خود دارد و بهمن‌ماه ۹۶ با اخذ اکثریت آرای مجمع انتخابات به عنوان رئیس هیئت ووشوی استان انتخاب شد. وی پس از قبولی در آزمون ورودی دوره داوری بین‌المللی ساندا با دعوت فدراسیون ووشو دهم خردادماه ۹۷ برای شرکت در دوره‌های تخصصی راهی کشور ایتالیا می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*