آخرین خبر :

توقیف کامیون حامل ۱۰ تن کود مرغ در پست قرنطینه دیهوک

واژگونی وانت نیسان  در محور خوسف
فوت راننده را رقم زد
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت:️ یک دستگاه وانت نیسان پیکاب در کیلومتر ۸ محور خوسف به ماژان واژگون شد.️ سرهنگ حسین رضایی  افزود: متأسفانه بر اثر این حادثه راننده خودرو جان خود را از دست داد. کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت تصادف هستند .

توقیف کامیون حامل ۱۰ تن کود مرغ
در پست قرنطینه دیهوک
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس از توقیف کامیون حامل ۱۰ تن کود مرغ در پست قرنطینه دیهوک خبر داد. هادیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در راستای کنترل حمل و نقل دام و فرآورده های خام دامی و جلوگیری از انتشار بیماری های دامی و طیور و همچنین بیماری های مشترک، یک دستگاه کامیون که قصد حمل ۱۰ تن کود مرغ فاقد گواهی بهداشتی حمل دامپزشکی داشت نظر به اهمیت موضوع مهم بیماری آنفلوآنزای فوق حاد طیور توسط پست قرنطینه دامپزشکی دیهوک با همکاری نیروی انتظامی توقیف و به مراجع قضایی ارجاع شد.

۳۰ رأس گوسفند در حمله گرگ ها
تلف شدند
۳۰ رأس گوسفند در حمله گرگ ها در منطقه عشایری عباس آباد بخش نیمبلوک شهرستان قاین تلف شدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حمله گرگ ها همچنین حدود ۲۵ رأس مفقود و ۱۰ رأس نیز به علت گاز گرفتگی گرگ ها در محل ذبح‌ شدند. این دام ها بیمه نبودند.
عرب خزائی صاحب گوسفندان گفت: به دلیل نبود علوفه و فضای چرا در  این منطقه، روستائیان و عشایر گوسفندان خود را برای چرا به کوه‌های اطراف می‌برند که هر روز چند گوسفند طعمه گرگ ها می‌شوند. وی بیان کرد: با توجه به امرار معاش مردم منطقه از طریق دامداری، حمله گرگ ها زندگی دامداران را در این منطقه دشوار کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*