آخرین خبر :

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی میثاق با ارتش در بیرجند

جشنواره بازی های همگانی ومحلی در بشرویه
برگزار شد
رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان بیان کرد: به مناسبت عید سعید مبعث و همچنین هفته هنر انقلاب، هیئت ورزش های همگانی در اجرای طرح توسعه سلامت و نشاط اجتماعی و با شعار ورزش همگانی فرصتی فراگیر برای ارتقای سلامت و امنیت ملی، جشنواره بازی های همگانی و بومی جام شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی شامل (طناب کشی، دژبال، روپایی، فریزبی، دوی امدادی، غلت لاستیک، طناب زنی، دارت و هفت سنگ) را در محل چمن مصنوعی برگزار کرد. ساداتی پور افزود: درپایان به نفرات برتر هدایایی تقدیم شد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی میثاق با ارتش در بیرجند
به مناسبت گرامیداشت هفته ارتش، همایش پیاده روی خانوادگی در منطقه گردشگری بند دره برگزار شد.
با همت فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان، هیئت همگانی استان و شهرستان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی در بیرجند برگزار شد. در این همایش پیاده روی خانواده های ورزش دوست بیرجندی و خانواده کارکنان ارتش مسیر انتهای خیابان پاسداران تا منطقه گردشگری بند دره را پیمودند. در پایان این همایش جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
شایان ذکر است امیر یوسفی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان، محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، حسینی و عرفی رؤسای هیات های همگانی استان و شهرستان بیرجند در این همایش حضور داشتند.

جلسه ساماندهی همایش های پیاده روی سرایان
جلسه ساماندهی همایش های پیاده روی سرایان با حضور راضیه رمضانی سرپرست اداره ورزش و جوانان و نمایندگان ادارات برگزار شد.
ارفعی، رئیس هیئت ورزش های همگانی از برگزاری همایش های پیاده ‌روی، کوهپیمایی، مسابقات ورزش‌های همگانی و مسابقات فرهنگی به عنوان برنامه های پیش بینی شده هیات ورزش های همگانی شهرستان با همکاری ادارات در سال جاری خبر داد.
رمضانی سرپرست اداره ورزش و جوانان ضمن تقدیر از هیئت ورزش های همگانی و زحمات اعضای آن در سال گذشته در خصوص برگزاری مراسم پیاده روی های بزرگ خانوادگی در شهرستان خواست طی برنامه ریزی دقیق هیئت ورزش های همگانی با همکاری مسئولین ادارات برنامه های پیاده روی را در سال جدید با شکوهتر برگزار کنند.
در این جلسه مقرر شد هیئت ورزش های همگانی با همکاری ادارات شهرستان تا اواخر فروردین ماه برنامه های خود را به صورت مکتوب ارسال کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*