برگزاری فستیوال فوتبال دختران

حضور مردان و بانوان فوتسالیست استان
در رقابت های کشوری
ابانوان و آقایان فوتبالیست خراسان‌جنوبی در لیگ دشته ۳ کشور حضور خواهند داشت.به گزارش امروز خراسان جنوبی رئیس هیئت فوتبال استان با اعلام این خبر گفت: بانوان فوتبالیست خراسان‌جنوبی ۲۴ فروردین‌ماه در بوشهر هماورد تیم‌های برتر لیگ دسته ۳ کشور می‌شوند. «قهوه چی» افزود: دومین مرحله لیگ دسته ۳ فوتسال بانوان کشور از ۲۴ فروردین‌ماه تا ۴ اردیبهشت امسال به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود که تیم‌های فوتسال پیروزی بیرجند و شهرداری طبس به عنوان نماینده‌های خراسان‌جنوبی در این مسابقات ملی شرکت می کنند. به گفتۀ وی هشت تیم برتر مسابقات لیگ دسته ۳ فوتسال بانوان کشور به رقابت‌های لیگ دسته دو راه پیدا خواهند کرد که امید است برای نخستین‌بار بانوان خراسان‌جنوبی هم در این فهرست قرار گیرند. وی همچنین گفت: تیم مرکز آموزشی محمد رسول ا… بیرجند نیز نماینده استان نیز در رقابت های لیگ دسته سوم فوتسال کشور در فصل جدید این رقابت ها در دسته دوم که به میزبانی مشهد برگزار می شود حضور خواهد داشت.
وی افزود: در این گروه نماینده استان با تیم های دانش ورزش مشهد، وحدت تربت جام، شهدای دانش آموز رفسنجان ، لوازم ورزشی سیستان، دانشگاه بجنورد، سیمان شاهرود، بسطام شاهرود و هیئت فوتبال مازندران هم گروه می باشد.

برگزاری فستیوال فوتبال دختران
اولین فستیوال فوتبال دختران زیر ۱۶ سال استان به میزبانی شهرستان فردوس برگزار می شود.رئیس هیئت فوتبال استان با اعلام این خبر گفت: این فستیوال در بیست و سوم فروردین برگزار می شود. «قهوه چی» افزود:در این رقابت ها ۱۲ نفر برای شرکت در مسابقات ۹ گانه کشور جهت انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۶ سال انتخاب خواهند شد.
بازی های بومی و محلی در بشرویه برگزار شد
روابط عمومی ورزش و جوانان بشرویه از برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی از جمله ورزش های همگانی، شامل طنابکشی، دارت و داژبال خبر داد. «ساداتی» افزود: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت عیدسعیدمبعث وهفته هنرانقلاب اسلامی برگزار شد.

برگزاری مسابقات شنای استانی
به مناسبت عید مبعث
مسابقات شنای استانی به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) و در راستای طرح نشاط و سلامتی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و استانداری خراسان جنوبی برگزار می شود. در این دوره از مسابقات که ۲۳ و ۲۴ فروردین به ترتیب ویژه آقایان و بانوان در استخر شهید رضوی نژاد بیرجند برگزار می شود شرکت کنندگان در رده های سنی ۷ تا ۱۰ سال، ۱۰ سال تا ۱۱ سال ، ۱۲ تا ۱۳ سال، ۱۳ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال به رقابت خواهند پرداخت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*