بانوی استان، نماینده برتر دفاع شخصی کشور شد

اردوی انتخابی تیم کوهنوردی بیرجند برگزار می شود
اردوی انتخابی تیم منتخب کوهنوردی بیرجند، جمعه ۱۷ فروردین ماه برگزار می شود. رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بیرجند گفت : گردهمایی کوهنوردان بیرجندی انتخابی تیم منتخب کوهنوردی شهرستان در سال ۹۷ جمعه ۱۷ فروردین ماه درانتهای خیابان غفاری روبروی دانشگاه آزاد و با صعود به ارتفاعات باقران برگزار می شود. «خسروی» تصریح کرد: هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی بیرجند در نظر دارد، بر اساس تقویم ورزشی سال ۹۷ اولین اردوی انتخابی تیم منتخب کوهنوردی شهرستان بیرجند را برگزار کند و تأمین لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای شرکت در این رقابت ضروری می باشد. وی خاطر نشان کرد: حضور آقایان و بانوان متولدین ۱۳۸۵ به قبل بلامانع می‌باشد.

جشنواره بازی های بومی و محلی در «گوگچین»
جوانان روستای گوگچین تعطیلات نوروز خود را با مسابقات ورزشی و بازی های بومی و محلی سپری کردند.به مناسبت فرارسیدن سال نو، جشنواره ورزشی و بازی های بومی و محلی جام نوروز؛ در روستای گوگچین برگزار شد. در این جشنواره ورزشی، جوانان و نوجوانان روستای گوگچین بیرجند در رشته های فوتبال، والیبال، طناب کشی، هفت سنگ، فوتبال دستی و تنیس روی میز با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات برتر هر رشته جوایزی از طرف هیئت روستایی و بازی های بومی و محلی اهدا شد.

برگزاری مسابقات قهرمانی دو ومیدانی درمیان
مسابقات قهرمانی دو ومیدانی شهرستان درمیان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان شهرستان درمیان در طبس مسینا برگزار شد. چاجی رئیس هیات دو ومیدانی استان در مراسم برگزاری این مسابقات شرکت داشت . سیادت رئیس اداره ورزش و جوانان درمیان، در این مراسم  به اهمیت اجرای این سری مسابقات که با هدف شناسایی استعداد ها در رشته دو ومیدانی به عنوان  مادر ورزش هابرگزار شد، تأکید بسیاری کرد و از چاجی خواست برای مهیا کردن زیرساخت های لازم این رشته در سطح شهرستان استعدادخیز درمیان مساعدت کند.

بانوی استان،  نماینده برتر دفاع شخصی کشور شد
معصومه پارسا، نماینده بانوان سبک دفاع شخصی رزم طوس خراسان جنوبی به عنوان نماینده برتر کشور در سال ۹۶ معرفی شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رزم توس (آیرون فایتر)، سبکی مستقل و دارای شخصیت حقوقی است که کلیه عملیات خود را مطابق با موارد مندرج در اساسنامه مدون سبک و برابر با مقررات داخلی و بین المللی و با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل می کند.

مسابقات برترین دارتر استان برگزار می شود
مسابقات برترین دارتر استان خراسان جنوبی در سال ۹۶ در ۱۷ فروردین ماه برگزار می شود. ساعت شروع مسابقات ۹صبح می باشد و به صورت همزمان در خانه های دارت استان واقع در سالن سرو و خانه دارت دکتر گنجی شهرستان بیرجند واقع در مجموعه ولایت شهرستان بیرجند بر روی ۱۸ تخته دارت به صورت گروهی و حذفی  برگزار خواهد شد. در پایان مسابقات برترین دارتر استان در دو بخش آقایان و بانوان معرفی می شوند و اولین امتیاز لازم برای حضور در تیم استان در مسابقات کشوری سال ۹۷ راکسب خواهند کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*