آخرین خبر :

اولین دوره مسابقات فری استایل استان برگزار شد

اولین دوره مسابقات فری استایل استان برگزار شد

اولین دوره مسابقات اسکیت رشته فری استایل استانی در سال ۹۷ به میزبانی بیرجند با حضور ۳۰ ورزشکار برگزار شد. رئیس کمیته فری استایل استان در گفت و گوی اختصاصی با امروز خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت: این مسابقات در سه شاخه فری استایل که شامل اسلاید، اسپید اسلالوم و بتل می شد برگزار شده است. «شبانی» افزود: ۳۰ ورزشکار شرکت کننده از شهرستان های بیرجند، بشرویه، طبس، قائن و فردوس بودند. وی تصریح کرد: در شاخه اسلاید رشته فری استایل اسکیت امیر سهل آبادی، میثاق کوشکی و وحید قهرمانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. به گفتۀ وی در اسپید اسلالوم بالای ۱۶ سال پسران هم امیرحسین اعتمادی نیا، منیب احمدی مقدم و ابوالفضل صادقی اول تا سوم شدند و در رده سنی زیر ۱۶ سال پسران علی مودی، محمدرضا معتمدی نیا و امیر حسین قربانی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند، همچنین در اسپید اسلالوم دختران یاسمن بهنژاد، زهرا خسروی و مهدیه چاجی به ترتیب اول تا سوم شدند. او ادامه داد: در بتل پسران منیب احمدی مقدم، محمدحسین ایزد مهر و امیر عرفانی کیا توانستند مقام های اول تا سوم را کسب کنند و در بتل دختران هم فاطمه زهرا ریحانی، بیتا علی آبادی و محیا ترشیزی به ترتیب اول تا سوم شدند.
مهدی قمری مسئول هماهنگی مناطق هفت گانه کشور شد
مهدی قمری رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان از طرف دکتر جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور بعنوان مسئول هماهنگی مناطق هفت گانه کشور منصوب شد.
مسابقات دارت انتخابی برترین دارتر استان برگزار شد
مسابقات برترین های دارت استان خراسان جنوبی در سال ۹۶ روز گذشته برگزار شد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسئول برگزاری مسابقات استانی دارت استان بیان کرد: این مسابقات روز گذشته با حضور ۴۸ دارتر برتر استان در دو سالن دارت استان (آقایان سالن سرو و خانم ها خانه دارت دکتر گنجی) برگزار شد. «علیزاده» تصریح کرد: ورزشکاران بر روی ۱۶ تخته به طور همزمان به صورت گروهی و حذفی به رقابت پرداختند. وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات در گروه آقایان مهدی وکیل زاده و جواد زیدری به ترتیب مقام های اول و دوم را بدست آوردند و مقام سوم مشترک را هم علیرضا فروتن و پوریا علی آبادی کسب کردند. به گفتۀ وی در گروه خانم ها حمیده گلمکانی نفر اول و زهرا رجبی نفر دوم شدند و مقام سوم مشترک هم به منصوره توسلی و مریم عرفانیان رسید. وی خاطر نشان کرد: بالاترین فینیش ها در گروه آقایان توسط حیدر موذن به دست آمد و بالاترین فینیش ها در گروه خانم ها توسط حمیده گلمکانی بود.
میزبانی استان در اولین دوره مربی گری کشتی
اولین دوره تکمیلی مربی گری کشتی سال ۹۷ به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار می شود. رئیس هیئت کشتی استان با اعلام این خبر گفت: هیئت کشتی خراسان جنوبی از فدراسیون درخواست میزبانی برگزاری دوره مربیگری را داشت که توانست آن را به استان اختصاص دهد. «سروری» تصریح کرد: در این دوره حدود ۵۰ نفر از استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کرمان و یزد حضور خواهند داشت. وی افزود: زمان برگزاری این دوره نیز از ۲۳ تا ۲۵ فروردین در محل سالن شهید کوشه ای می باشد.
ورزشکاران ورزش های هوایی به اردوی تمرینی اعزام شدند
خلبانان ورزش های هوایی استان به اردوی تمرینی در شهرستان دررود نیشابور اعزام شدند. خلبان محمد حیدر سالاری و سعید شفیعی در این اردو ضمن پرواز  در سایت دررود نیشابور  آمادگی خود را حفظ خواهند کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*