آخرین خبر :

انگلیسی‌ها کتب‌هایی با قیمت‌های میلیاردی را از ایران خارج کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در زمان رضاخان انگلیسی‌ها کتب‌هایی با قیمت‌های میلیاردی را از ایران خارج کردند.

بیرجند| انگلیسی‌ها کتب‌هایی با قیمت‌های میلیاردی را از ایران خارج کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مبلغان اعزامی طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به هجوم و قتل و کشتار غرب و رضاخان به مدرسه فیضیه اظهار داشت: طلاب امور دینی، مفسران را از بالای بام به پایین پرت می‌کردند.

وی با بیان اینکه هرگز نباید جنایت غرب و دشمنان به مدارس علمیه فراموش شود،افزود: در زمان رضاخان ظلم‌های زیادی به طلاب، مدارس آنها شد که منجر به شهادت زیادی ازطلاب شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در آن زمان ناموس مردم در امنیت نبوده، عزاداری برای امام حسین (ع) ممنوع بود و هر چه که مربوط به علم،دین و فرهنگ بود در آن ۲۰ سال، اسناد، مدارک کتب ارزشمند که از بزرگان علمای دین در طول تاریخ بود همه به تاراج رفت.

عبادی با بیان اینکه انگلیسی‌ها کتب‌هایی با قیمت‌های میلیاردی را از ایران خارج کردند، افزود: ما در خواب هستیم همچنان که خیلی از مردم ما به گوششان هم نخورده که چه اتفاقی افتاده و از ۱۹ میلیون جمعیت ایران در قحط سالی که ایجاد کردند در سختی و مشقت بودند و اگر سال ۵۷ که خدا دین اسلام را دوباره احیا کرد، اگر انقلاب نبود، دین در ایران معنا و مفهوم نداشت.

وی با بیان اینکه دشمن می گوید همه گزینه ها روی میز است، درست است زیرا یعنی دشمن کاری را که دیگر نمی‌تواند انجام دهد و هر دشمنی که توانسته روا داشته است، اظهار  داشت: جهاد بزرگ توسط افرادی که در ایام نوروز به جای اینکه در کنار خانواده باشند در بقاع متبرکه به سر می‌برند، جهادی بزرگ است و سرلوحه همه موضوعات باید شناساندن استکبار باشد زیرا این شیاطین بزرگ برنامه‌هایی برضد اسلام مسلمان تا توانسته روا داشته است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه تبلیغات باید با روان شناختی باشد،گفت: سرلوحه و همه حرف ما بیش از، هر چیز بصیرت، هوشیاری، مردم در برابر حیله های دشمنان باشد که اگر خواب آنها تعبیر شود بر ما تسلط پیدا می‌کنند و اگر تسلط پیدا کنند فرمایش امام  که تا ۱۰۰ سال اسلام نمی‌تواند قد راست کند محقق می‌شود.

عبادی افزود: بقا،ثبات اسلام هوشیاری، بصیرت بوده و ارزش های دشمن شناسی سرلوحه همه امور است در حالی که نیازهای مردم زیاد است اما مشکلات ما بیشتر منشا داخلی دارد.

وی با اشاره به اینکه غذا مطابق با نیاز ارزشمند است، اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی مردمانی با فرهنگ، با ایمان، معتقد، آداب و اخلاقی پسندیده دارند.

عبادی افزود: راه تبلیغ همان راه پیغمبران بوده و هر عالم مانند یک پیغمبر است که روشنگری میکند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*